דף הבית » מה היה » כמה זמן עלי ללעוס רגל כבש בתנור?

כמה זמן עלי ללעוס רגל כבש בתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן עלי ללעוס רגל כבש בתנור?

מה זה רגל טלה?

רגל טלה היא נתח בשר שנלקח מהרגל האחורית של טלה. זהו נתח בשר פופולרי לצלייה, והוא מוגש לעתים קרובות כצלייה של יום ראשון. שוק הטלה הוא נתח בשר רזה, והוא נמכר בדרך כלל ללא עצמות, עם גזוז השומן. זהו נתח בשר רב-תכליתי, וניתן לבשל אותו במגוון דרכים, כולל צלייה, צלייה וצלייה.

איך מכינים רגל כבש לצלייה

לפני צליית שוק טלה חשוב להכין אותה כמו שצריך. התחל בקיצוץ שומן עודף מהבשר. זה יעזור להבטיח שהכבש יתבשל בצורה אחידה ולא יהפוך שומני מדי. לאחר מכן, מתבלים את הטלה במלח ופלפל, ומשפשפים אותו בתערובת של עשבי תיבול ותבלינים. זה יעזור לתת לכבש טעם טעים. לבסוף מניחים את הטלה בתבנית צלייה ומכסים אותו בנייר אלומיניום.

כמה זמן אני צריך לצלות שוק טלה?

משך הזמן שבו כדאי לצלות שוק טלה יהיה תלוי בגודל הנתח ובמידת העשייה הרצויה. בדרך כלל, יש לצלות שוק טלה כ-20 דקות לכל קילוגרם. לדוגמה, שוק טלה במשקל 4 קילו צריך להיות צלוי במשך כשעה ו-20 דקות. אם אתה מעדיף שהכבש שלך יהיה עשוי יותר, אתה יכול להגדיל את זמן הבישול ב-10 דקות לכל קילו.

באיזו טמפרטורה כדאי לצלות רגל כבש?

הטמפרטורה האידיאלית לצליית שוק טלה היא 350°F (177°C). טמפרטורה זו תבטיח שהכבש יהיה מבושל, אך לא מבושל יתר על המידה. אם אתה מעדיף שהכבש שלך יהיה עשוי יותר, אתה יכול להגביר את הטמפרטורה ל-375°F (190°C).

איך לדעת כשנגמרה רגל כבש

הדרך הטובה ביותר לדעת מתי כבשה מוכנה היא להשתמש במדחום לבשר. הכניסו את המדחום לחלק העבה ביותר של הבשר, והקפידו לא לגעת בעצמות. הטמפרטורה הפנימית של הטלה צריכה להיות 145°F (63°C) עבור מדיום-ריר, 160°F (71°C) עבור בינוני ו-170°F (77°C) עבור עשן היטב.

טיפים לשוק טלה צלוי מושלם

כדי להבטיח ששוק הטלה הצלוי שלך מבושלת לשלמות, הנה כמה טיפים שכדאי לזכור:

  • הניחו לכבש להגיע לטמפרטורת החדר לפני הצלייה.
  • מבסים את הטלה בתערובת של חמאה ועשבי תיבול כל 20 דקות.
  • מכסים את הטלה בנייר אלומיניום במחצית הראשונה של זמן הבישול.
  • מסירים את נייר האלומיניום למחצית האחרונה של זמן הבישול כדי שהכבש ישחים.
  • תנו לכבש לנוח 10 דקות לפני הגילוף.

שאלות ותשובות

האם אני יכול לצלות שוק טלה בסיר איטי?

כן, אתה יכול לצלות שוק טלה בסיר איטי. עם זאת, חשוב לשים לב שזמן הבישול יהיה הרבה יותר ארוך מאשר אם הייתם צולים אותו בתנור. בדרך כלל, שוק טלה במשקל 4 קילו צריך להתבשל על נמוך במשך 8-10 שעות.

האם אפשר לצלות שוק טלה ללא נייר כסף?

כן, אפשר לצלות שוק טלה ללא נייר כסף. עם זאת, חשוב לציין שייתכן שהכבש לא יתבשל בצורה אחידה באותה מידה, ויתכן שהשומן לא יתחלף גם כן. עדיף לכסות את הטלה בנייר כסף במחצית הראשונה של זמן הבישול, ולאחר מכן להסיר את נייר הכסף במחצית האחרונה של זמן הבישול.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן