דף הבית » מדריך כללי לחישוב זמן » כמה זמן להגיע לפני טיסה טרמינל 3: המדריך המלא

כמה זמן להגיע לפני טיסה טרמינל 3: המדריך המלא

כמה זמן להגיע לפני טיסה טרמינל 3

צרו איתנו קשר

טרמינל 3 בנמל התעופה בן גוריון הוא טרמינל נמל התעופה הגדול בישראל. הוא תוכנן ונבנה כדי להכיל את מספר הנוסעים ההולך וגדל.

למסוף שדה התעופה יש שתי מפלסים: מפלס הקרקע ומפלס צד האוויר. מפלס הקרקע מיועד בעיקר לנוסעים המגיעים, בעוד שצד האוויר מיועד לנוסעים היוצאים. ישנם 14 שערים בקומת הקרקע ו-12 בקומת האוויר. בשדה התעופה יש בסך הכל 20 שערים, 2 מהם משמשים לכניסות בלבד, 1 ליציאות בלבד, ו-15 משמשים הן לכניסות והן ליציאות.

בנתב”ג אורך קווי האבטחה משתנה בהתאם לשעות היום. מומלץ לכולם להגיע שלוש שעות לפני היציאה. אם אתם חוששים מהמתנה בתורים גדולים, חשבו לבחור בשירותי VIP Fast-Track בנמל התעופה בן גוריון, המאפשרים לכם לעקוף את רוב הקווים ולעבור בשדה התעופה במהירות ובקלות. לחילופין, תוכלו לבחור להגיע ולצאת מהמסוף הפרטי המפואר של נתב”ג פתאל VIP לחוויה יוקרתית יותר לפני ואחרי טיסות.

כמה זמן לוקח לצאת משדה התעופה

כדי לעבור את ההגירה ולקבל את המזוודות שלך לוקח בערך שעה. זה לוקח בערך 30 דקות להגיע לתל אביב ברכב. לאחר מכן, עליכם לבצע צ’ק-אין ללינה ולנסוע ליפו (כ-15-30 דקות אם המלון שלכם במרכז או בצפון תל-אביב). כל עוד המטוס שלך נוחת בזמן ואתה לא מתעכב בהגירה או עם התיקים שלך, זה בר ביצוע.

בדיקת pcr לפני טיסה

ישראל מקדמת בברכה מבקרים מאז 1 במרץ 2022, כולל ילדים, ללא קשר לסטטוס החיסון או ההחלמה שלהם, כל עוד יש להם בדיקות שליליות הן לפני ההמראה והן לאחר הנחיתה.

בתוך 36 שעות לאחר הטיסה, עליך להגיש טופס קבלה למשרד הפנים. בעת ביצוע צ’ק-אין או העלייה לטיסה, היו מוכנים להציג זאת.

לא נדרשת עוד בדיקה החל מה-20 במאי 2022.

בדיקה זו, המכונה גם בדיקה מולקולרית, מניבה תוצאות תוך 36 שעות (לבדיקה רגילה) או 14 שעות (לבדיקה אקספרס). PCR נחשב לבדיקה המדויקת ביותר ומוכר בכל העולם.

מבחן PCR Covid בתל אביב – המבחנים נגישים בכל ימות השבוע, כולל סופי שבוע, במיקומנו המרכזי בתל אביב. התוצאות ניתנות באמצעות דואר אלקטרוני באנגלית תוך 36 שעות עבור מבחני מהירות סטנדרטיים ו-14 שעות עבור בדיקות מהירות. המחירים מתחילים ב-$99 לאדם.

בכל מקום בישראל, נציג יבצע בדיקת PCR Covid מדלת לדלת. התוצאות יימסרו למייל שלך תוך 36 שעות לבדיקת מהירות רגילה ו-12 שעות עבור בדיקות מזורזות, תלוי איפה אתה שוהה (בבית או בבית מלון). על ידי בחירה באפשרות זו, תוכל להימנע מהמתנה בתורים, יציאה לבתי חולים ועמידה על תוצאות. המחירים מתחילים ב-$149 לאדם.

בדיקת קורונה לפני טיסה נתב ג

לפני ביקור ברוב המדינות מישראל, עליך לבצע בדיקת COVID. למעט ארה”ב, רוב המדינות דורשות כעת לעשות זאת ביום או ביום לפני הטיסה שלך, או 72 שעות לפני הכניסה לגבול יבשתי. ישנם שני סוגי בדיקות פופולריים: בדיקת PCR (מוכרת ברחבי העולם), ובדיקת Rapid Antigen (מקובלת על ידי רוב המדינות כולל רוב מדינות אירופה וארה”ב).

בדיקת PCR, המכונה לרוב בדיקה מולקולרית, מניבה תוצאות תוך 36 או 14 שעות, תלוי בבדיקה (לבדיקה אקספרס). PCR נחשב לבדיקה המדויקת ביותר ומוכר בכל העולם.

בדיקות אנטיגן קוביד מהירות, בדיקה זו, המכונה גם בדיקת זרימה לרוחב, מניבות תוצאות תוך כ-15 דקות.

שירות טרום טיסה נתב ג

טרמינל 3 של בן גוריון כולל מסוף לוויינים בשם “רוטונדה” הכולל 30 שערים והוא ביתם של מתחמים B, C ו-D (ובעתיד הלא רחוק, מתחם E).

לכל מתחם יש 2 שערי עמדה (מפרצי אוטובוס 1 ו-1A) מהם מועברים הנוסעים למטוס ו-8 שערים מצוידים במטוסים (ממספרים 2 עד 9).

עם שטח של 110,000 רגל מרובע, אולם ההמראה במפלס העליון מרוהט ב-110 דלפקי צ’ק-אין ומערכות תצוגת מידע על טיסה.

יש קניון קטנטן בשם Buy & Bye שנגיש גם למקומיים וגם לתיירים. יש מסעדות, חנויות וסניף דואר בקניון.

לגבי מומחיות, שירותים ואבטחה, נמל התעופה בן גוריון מדורג כאחד משדות התעופה המובילים במזרח התיכון.

יש להם אוכל חינם, בר חופשי, WiFi, צגי טיסה, עיתונים ומגזינים, וטלוויזיות בטרמינל 3 (קונקורס C).

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן