דף הבית » מדריך כללי לחישוב זמן » הנה משהו שלא ידעתם עליו: כמה זמן להגיע לפני טיסה טרמינל 1

הנה משהו שלא ידעתם עליו: כמה זמן להגיע לפני טיסה טרמינל 1

כמה זמן להגיע לפני טיסה טרמינל 1

צרו איתנו קשר

טרמינל 1 הוא הטרמינל הראשון של נמל התעופה בן גוריון בישראל. הוא ממוקם בקצה הדרומי של שדה התעופה.

טרמינל 1 נמצא במרחק של כ-20 דקות מטרמינל 2. הטרמינל מכיל 4 מיליון נוסעים בשנה ומשרתים אותו אל על, ארקיע, ישראייר איירליינס וישראייר קרגו איירליינס. הטרמינל בשטח כולל של 3,400 מ”ר בגובה של 21 מטרים.

טרמינל 1 הוא הטרמינל הראשי של נמל התעופה בן גוריון בישראל. יש לו בסך הכל תשעה שערים ושלושה מסלולים. טרמינל 1 הוא הטרמינל היחיד שמטפל בטיסות בינלאומיות.

זמן ההגעה המומלץ לצ’ק אין למטיילים היוצאים מתל אביב הוא שלוש שעות לפני ההמראה. זה יפנה מקום לבדיקות ביטחוניות מוגברות של נמל התעופה.

לפני שהם יכולים לגשת לדלפקי הצ’ק-אין, על כל הנוסעים לעבור במחסום ביטחוני בתוך מסוף היציאה.

שלוש שעות לפני שעת ההמראה היא כאשר הדלתות נפתחות. 60 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן, עמדות הצ’ק-אין נסגרות מיד. מומלץ להגיע לשער העלייה למטוס לפחות 30 דקות לפני מועד ההמראה המתוכנן של הטיסה.

טרמינל 1 המראות

נמל התעופה הבינלאומי העיקרי של ישראל הוא נמל התעופה בן גוריון. ישנם שני טרמינלים עיקריים, טרמינלים 1 ו-3, להגעה ויציאה של נוסעים. רוב חברות הלואו קוסט האירופיות, כמו איזי ג’ט, WizzAir ו-Ryanair, וכן טיסות פנים בתוך ישראל (לאילת), יוצאות מטרמינל 1. כל הטיסות הבינלאומיות הנוספות לישראל יוצאות מטרמינל 3. טרמינל VIP מיוחד נמצא גם זמין, ומספק לנוסעים חווית טיול מפוארת ומתקדמת.

הטרמינל הקודם של נתב”ג, ששוחזר ונפתח מחדש ב-2017, הוא זה המדובר. שירות הסעות פנימי המחבר את הטרמינל לתחנת הרכבת פועל כל 15 דקות בשעות העבודה ומחבר אותו גם לטרמינל 3. זה משרת את כל טיסות הפנים של ישראייר וארקיע היוצאות לאילת. גם רוב הטיסות הזולות לאירופה כלולות.

קחו בחשבון שכל הטיסות מטרמינל 1 מגיעות לטרמינל 3. איסוף הכבודה וביקורת הדרכונים נמצאים בטרמינל 3.

אם אתם רוצים להגיע לשדה התעופה ברכבת אך טרמינל 1 אינו מוגש על ידי קו הרכבת, כדאי לקחת אוטובוס הסעות. ניתן להזמין מראש הסעות פרטיות מ/אל שדה התעופה אל הטרמינל או ממנו. גם ההסעה לירושלים וגם ההסעה לתל אביב משרתות אותה. מחוץ לאתר יש מתקני השכרת רכב. יש מעט אפשרויות אוכל וחנויות פטורות ממכס בטרמינל. הזמנת שירותי מסלול מהיר VIP תאפשר לך לעקוף קווים ולקבל סיוע במעבר הטרמינל.

חברות התעופה הבאות פועלות מטרמינל 1: איזי ג’ט, ישראייר (טיסות פנים וכמה יציאות בינלאומיות), פגסוס (חלק מהטיסות; בדוק את פרטי הטיסה שלך), Ryanair, טרנסאוויה (חלק מהטיסות; בדוק את פרטי הטיסה שלך), וויז אייר וארקיע (טיסות פנים לאילת וכמה יציאות בינלאומיות).

רשות שדות התעופה מידע תעופתי

מידע תעופה רשות שדות התעופה מספק את המידע העדכני והמדויק ביותר על שדות תעופה, חברות תעופה, טיסות ועוד.

מידע תעופה רשות שדות התעופה הוא כלי דיגיטלי המספק את המידע העדכני והמדויק ביותר על שדות תעופה, חברות תעופה, טיסות ועוד. הוא מספק מידע זה בפורמט קל לשימוש עבור נוסעים לתכנן את הטיולים שלהם.

שירות טרום טיסה נתב ג

לגבי מומחיות, שירותים ואבטחה, נמל התעופה בן גוריון מדורג כאחד משדות התעופה המובילים במזרח התיכון.

בבן גוריון מספר שירותים לפני טיסה. חלקם נמצאים בטרמינל 3 (קונקורס C), כולל כיבוד חופשי, בר חופשי, WIFI, צגי טיסה, עיתונים ומגזינים, מסכי טלוויזיה וטרקלין היהלום.

קחו הפסקה מהמסוף העמוס והירגעו בסביבה העכשווית של טרקלין דן. תיהנו ממגוון שירותים, כמו מזנון פתוח של אוכל טעים, כיבוד ומשקאות אלכוהוליים, כמו גם Wi-Fi מהיר, טלוויזיות, עיתונים ומגזינים.

בדיקת קורונה לפני טיסה נתב ג

ישראל אינה דורשת כרגע מבחן קוביד לכניסה.

ישראל מקדמת בברכה מבקרים מאז 1 במרץ 2022, כולל ילדים, ללא קשר לסטטוס החיסון או ההחלמה שלהם, כל עוד יש להם בדיקות שליליות הן לפני ההמראה והן לאחר הנחיתה.

בתוך 36 שעות לאחר הטיסה, עליך להגיש טופס קבלה למשרד הפנים. בעת ביצוע צ’ק-אין או העלייה לטיסה, היו מוכנים להציג זאת. לא נדרשת עוד בדיקה החל מה-20 במאי 2022.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן