דף הבית » מדריך כללי לחישוב זמן » כמה זמן לוקח לאוניה להגיע מסין לישראל? המדריך המלא

כמה זמן לוקח לאוניה להגיע מסין לישראל? המדריך המלא

כמה זמן לוקח לאונייה להגיע מסין לישראל

צרו איתנו קשר

ספינה היא ספינה גדולה ונעה לאט הנושאת מטען על הסיפון. הם משמשים גם למשלוח מסחרי. ספינה היא מבנה גדול המשמש להובלת מטען. יש לו כמה סוגים שונים של גוף, כמו ספינות נוסעים, ספינות משא, מכליות ומכליות נפט.

ישראל היא מדינה באזור הלבנט של מערב אסיה, דרומית מזרחית לים התיכון. לבנון מצפון, סוריה וירדן ממזרח ומצרים מדרום מערב למדינה.

נמל המוצא ונמל היעד, כמו גם תנאי מזג האוויר, כולם משפיעים על משך הזמן שלוקח לאוניה להפליג מסין לישראל. בדרך כלל לוקח לאניות מכולות ישראליות 24 ימים לעבור משנחאי לחיפה ואשדוד. הנושא הזה מתקדם במהירות. זה יידחה בכמה ימים אם יהיה הרבה גשם או רוח.

יש 2 נמלים חשובים בישראל. במרחק קצר מדרום לתל אביב-יפו נמצאת עיר הנמל אשדוד בגדה המערבית של ישראל. זהו נמל מלאכותי חדש שדחף את נמל יפו כנמל הגדול בישראל. בנוסף להיותו הנמל של האשכול העירוני תל אביב-יפו, היא מייצאת גם מינרלים מהפנים ומוצרים חקלאיים כמו הדרים מהסביבה. ישנם מפעלים המייצרים מזון קפוא, ניילון, אוטובוסים וטרקטורים.

העיר השלישית בגודלה בישראל, מאחורי תל אביב וירושלים, היא עיר הנמל חיפה בצפון הארץ. עם הר הכרמל כגבו, הוא חולק גבול עם הים התיכון ממערב.

זמן הפלגה מישראל לארצות הברית

זוהי שעת הפלגה מהנה ומעניינת מישראל לארצות הברית.

זמן ההפלגה הוא זמן נסיעה ממקום למקום, שבו המסע מתבצע על פני המים. המונח שימש בהקשרים שונים, לרבות כחלק מנסיעת עסקים או כחלק מחופשה.

המרחק מנמל חיפה, ישראל, לנמל ניו יורק, ארצות הברית, הוא 5756 מיילים ימיים; במהירות של 10 קשר, ייקח 24 ימים לעבור את המרחק הזה דרך הים.

אוניות רכבים

מגוון כלי רכב, משאיות, טרקטורים ואוטובוסים ניתנים להובלה יעילה על גבי כלי שיט מיוחדים המכונים “מובילי רכב טהורים” או “מובילי רכב טהור/משאיות”. ציוד גישה/העברת מטען טיפוסי של מוביל רכב מורכב מרמפת ירכתיים, רמפות צד, רמפות פנימיות מכוסות וסיפונים הניתנים להרמה. כלי רכב נכנסים ישירות לספינה ועוברים לסיפונים שונים באמצעות מערכת רמפה פנימית.

במקור, מובילי צובר המצוידים במשטחי מכוניות ניתנים להזזה או ניתנים לצירים טיפלו בייצוא כלי רכב למרחקים ארוכים, עם דרי ספינות או מנופים שטיפלו בהעמסה ובפריקה. ניתן לשנע עד 8000 יחידות שוות ערך לרכב על גבי מובילי המכוניות בים עמוקים הגדולים ביותר הנמצאים כיום בשימוש (CEU).

זמן הפלגה מהודו לישראל

3454 מיילים ימיים מפרידים בין נמלי מומבאי, הודו ואשדוד, ישראל. בנסיעה במהירות של 10 קשר, ניתן לעבור את המרחק הזה ב-14.4 ימים בים.

הפלגה למרסיי

מבחינת אוכלוסיה, מרסיי היא העיר השלישית בגודלה בצרפת ויש לה את הנמל הימי הגדול ביותר. במקור מושבה יוונית מהמאה השישית לפני הספירה, מסיליה התפתחה מאוחר יותר לנמל רומי משמעותי.

השנה, מרסיי היא התחנה העיקרית עבור רוב קווי הפרימיום. הוא כלול במסלול של שבעת הימים של הריביירה של היאכטמן שסיבורן מציעה ב-Seabourn Legend ו- Seabourn Sojourn, שניהם יוצאים ב-25 באוקטובר.

בנוסף, לסילברסי יש שבעה מסעות במארסיי השנה על סיפון הספינות החדשות ביותר שלה, Silver Wind ו-Silver Spirit, שהצטרפו לצי בדצמבר. ב- Seven Seas Voyager ו- Seven Seas Mariner, ריג’נט סבן סיז קרוזס תציע שישה מסלולי טיול המתקשרים למרסיי.

הפלגה בספינה

בעבר, ספינות מפרש היו בסגנון. על פלאים ימיים אלה חרגה טכנולוגיה בצורת מנועים, שהיו מהירים יותר ומכאן יעילים יותר. עם זאת, למרות העובדה שערכם המעשי ירד, החידוש והייחוד שלהם עדיין קיימים. רפרודוקציות רבות של ספינות מפרש נעשו במהלך השנים.

כל כלי שיט גדול המונע על ידי רוח מכונה כיום ספינת מפרש. מבחינה טכנית, ספינה הייתה כלי מפרש עם לפחות שלושה תרנים מרובעים, מה שמבטל את הצורך בשם התואר המפליג. כשהגיע כוח הקיטור, המונח “ספינה” החל לשמש כדי להתייחס לכל כלי מפרש משמעותיים, מה שחייב את השימוש בשם התואר. זה יכול להיות מדויק יותר לכנות ספינות מפרש גדולות שאינן סירות מאובזרות.

הפלגות מנמל אשדוד

קפיטריה, שתי חנויות פטורות ממכס ודלפק המרת מט”ח זמינים בנמל השייט באשדוד. השקל הישראלי החדש (ש”ח) הוא אמצעי התשלום המקובל, וניתן למצוא כספומטים במדרחוב בן יהודה. השפות הרשמיות הן ערבית ועברית, אך גם אנגלית מדוברת רבות, במיוחד באזורי תיירות.

מזח נוסעים ומסוף שייט נפרד עם חניה נמצאים שניהם בנמל אשדוד. כי לפעילות של ספינות תענוגות, התנועה בשער הולכת וגדלה כל הזמן. רשות הנמל מציעה רכבות ממוזגות להעברות באוטובוסי שאטל (בין העגינה למרכז העיר). בעת העלייה לאוטובוסים, הנוסעים נדרשים להציג את הדרכונים וכרטיסי השייט. אין לנהוג ברכב פרטי לנמל.

לוח השייט לשנת 2022 לאשדוד, ישראל מציע הזדמנות לחפש זמני הגעה ויציאה של ספינות שייט. בשתי עמודות נפרדות להגעה וליציאה, לוח הזמנים מפרט את הימים והשעות שספינות הקרוז צפויות להגיע לנמל יחד עם שם האונייה, קו השייט ומספר הנוסעים המקסימלי שהיא יכולה להכיל.

למידע נוסף על ההפלגות באשדוד בקר באתר זה: https://crew-center.com/ashdod-israel-cruise-ships-schedule

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן