דף הבית » מה היה » כמה זמן לבשל פילה עוף בתנור

כמה זמן לבשל פילה עוף בתנור

צרו איתנו קשר

. כמה זמן לבשל פילה עוף בתנור

מה זה פילה עוף?

פילה עוף הוא נתח עוף פופולרי המשמש לעתים קרובות במגוון מנות. זהו נתח עוף נטול עצמות, שבדרך כלל נחתך לרצועות דקות או לקוביות. זהו נתח עוף דל שומן ועשיר בחלבון. זהו גם נתח עוף רב תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות, החל מסלטים ועד מוקפצים.

איך לבשל פילה עוף בתנור

בישול פילה עוף בתנור הוא דרך פשוטה וקלה להכין ארוחה טעימה. המפתח לבישול פילה עוף בתנור הוא לוודא שהוא מבושל ושהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165 מעלות צלזיוס. הנה כמה טיפים לבישול פילה עוף בתנור:

1. מחממים את התנור

לפני שתתחיל לבשל פילה עוף, חממו את התנור ל-375 מעלות צלזיוס. זה יבטיח שהעוף מבושל באופן שווה ושהטמפרטורה הפנימית תגיע ל-165 מעלות צלזיוס.

2. מכינים את העוף

לאחר שהתנור מחומם מראש, מכינים את פילה העוף על ידי תיבולו במלח, פלפל וכל תיבול אחר רצוי. אפשר גם להבריש את העוף בשמן זית או חמאה מומסת כדי לשמור על לחות בזמן הבישול.

3. מכניסים את העוף לתנור

לאחר הכנת העוף מכניסים אותו לתנור על תבנית עם נייר אפייה. הקפידו להשאיר מספיק מרווח בין פילה העוף כדי שיתבשלו בצורה אחידה.

4. אופים את העוף

אופים את פילה העוף בתנור שחומם מראש במשך 20-25 דקות, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165 מעלות צלזיוס. לאחר שהעוף מבושל, מוציאים אותו מהתנור ונותנים לו לנוח 5 דקות לפני ההגשה.

כמה זמן לבשל פילה עוף בתנור

משך הזמן שלוקח לבשל פילה עוף בתנור יהיה תלוי בגודל ובעובי של הפילה. בדרך כלל, זה ייקח 20-25 דקות לבשל פילה עוף בתנור. עם זאת, חשוב לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של העוף כדי לוודא שהוא הגיע ל-165 מעלות פרנהייט.

השוואה מהירה

גודל/עובי זמן בישול
קטן/דק 20 דקות
גדול/עבה 25 דקות

בישול פילה עוף בתנור הוא דרך פשוטה וקלה להכין ארוחה טעימה. על ידי ביצוע הטיפים שלמעלה, אתה יכול להבטיח שפילה העוף שלך מבושל ושהטמפרטורה הפנימית תגיע ל-165 מעלות צלזיוס. לטיפים וטריקים נוספים על בישול פילה עוף בתנור, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן