דף הבית » מדריך זמן הקשור לחוק » כמה זמן צריך דרכון להיות בתוקף לפני טיסה? המדריך המלא

כמה זמן צריך דרכון להיות בתוקף לפני טיסה? המדריך המלא

כמה זמן דרכון צריך להיות בתוקף לפני טיסה

צרו איתנו קשר

דרכון הוא מסמך המאפשר לאדם לטייל ברחבי העולם. בעבר, מסמך זה שימש כדי להוכיח שאתה מבוגר. כיום משתמשים בו למטרות שונות. , מלימודים במדינות שונות, לעבודה שם או לטייל. כיום הוא משמש למטרות שונות, החל מלימודים במדינות שונות, ועד לעבודה שם או לטיולים.

לדרכון ממוצע יש בדרך כלל תוקף של חמש עד עשר שנים, לכן רוב האנשים לא בודקים אם הדרכון שלהם קרוב לפוג. עם זאת, רוב המדינות אוסרות עליך לנסוע אם הדרכון שלך נותרו פחות מ-3 או 6 חודשים לפני שתוקפו יפוג.

על פי “כלל הדרכון של שישה חודשים”, הדרכון שלך עדיין חייב להיות בתוקף שישה חודשים לאחר תאריך היציאה המיועד לטיול בינלאומי. תקופת ששת החודשים עשויה להתחיל ביום היציאה מהמדינה בה אתה מבקר או ביום הגעתך, תלוי לאן אתה נוסע.

כדי להימנע מהשהייה מופרזת של הויזה שלך במדינה זרה, הדרכון שלך חייב להיות בתוקף לפחות שישה חודשים. אם פג תוקפו של הדרכון שלך בזמן שאתה לא תוכל להגיע הביתה עד שתקבל מסמך חירום.

כמה זמן לוקח להוציא דרכון

השאירו הרבה זמן, במיוחד באביב כאשר אנשים רבים מתכוננים לעונת הנסיעות העמוסה בקיץ. לפי מחלקת המדינה, דרכון לוקח בדרך כלל ארבעה עד שישה שבועות לעיבוד מרגע הגשת הבקשה ועד לזמן שנדרש כדי לשלוח אותו בחזרה אליך.

קחו נשימה עמוקה כי יש תקווה אם תמצאו את עצמכם עם שבועות או אפילו ימים לפני החופשה עם דרכון שפג תוקפו או עומד לפוג. למרות שיש כמה אפשרויות, קבלת דרכון מזורז היא ללא ספק יקרה יותר וגוזלת זמן.

האם אפשר לטוס לארץ עם דרכון פג תוקף

כל נוסע לישראל צריך דרכון שיהיה טוב לפחות לחצי שנה לאחר מועד היציאה שלו. עבור אזרחים שאינם אזרחים נדרשים כרטיס מעבר תקף וויזה למדינה שהנפיקה אותו.

על פי תנאי הויזה שניתנה להם, למבקרים יש זכות לשהות בישראל עד שלושה חודשים ממועד הגעתם. מבקרים המעוניינים לעבוד בישראל צריכים להגיש בקשה לויזה מיוחדת במשרד הפנים. (איגוד השרים). לפי משרד הפנים, על מנת שאדם יקבל ויזה מיוחדת עליו להגיש עבורה בקשת העסקה. עם זאת, אזרחים ישראלים רבים המעוניינים לעבוד בחו”ל אינם יודעים על אפשרות זו ואינם מודעים לזכויותיהם וחובותיהם החוקיות.

עלות חידוש דרכון

עלות 435 ש”ח למבוגר ו-215 ש”ח לקטין.

חידוש דרכון ישראלי בדואר

כל אזרח ישראלי זקוק לדרכון ישראלי תקף או צורת זיהוי אחרת כדי להיכנס ולצאת מהמדינה. עבור אזרחים המתגוררים בחו”ל, הקונסוליה מנפיקה דרכונים ומסמכי נסיעה אחרים.

הדרכונים הרגילים של מבוגרים טובים לחמש שנים לאחר תאריך ההנפקה. מעבר לחמש שנים ממועד ההנפקה, לא ניתן להאריך דרכון.

דרכון של קטין (גיל 18 ומטה) תקף לחמש שנים ממועד ההנפקה. ניתן לשמור דרכון של קטין רק חמש שנים לכל היותר לאחר הוצאתו לראשונה.

אזרחים ישראלים מתחת לגיל 18 צריכים להיות מודעים לכך שיש לבקר בקונסוליה באופן אישי לפני הנפקת דרכון חדש. הורה חייב ללוות את הקטין.ניתן להאריך או לחדש את הדרכונים של כל אזרח אחר מעל גיל 18 בקונסוליה או בדואר.

יש לשלוח את הפריטים הבאים בדואר רשום על מנת לחדש דרכון: טופס בקשה, שתי תמונות פספורט (5 ס”מ על 5 ס”מ, רקע לבן), פרטי כרטיס אשראי, מעטפת החזרה בתשלום מראש הנושאת את שמך וכתובתך, דרכון נוכחי (תקבל בחזרה את הדרכון הישן).

תוקף דרכון בכניסה לארגנטינה

כל הנוסעים מוזמנים להיכנס לגבולות ארגנטינה כל עוד הם מקפידים על תקנות ההגירה.

אין עוד דרישות כניסה מדויקות ל-COVID-19, ללא קשר לרמת החיסון שלך.

הדרכון שלך צריך להיות עדכני למשך השהייה הצפויה בארגנטינה. מעבר לכך, אין צורך בתקופת תוקף נוספת. הדרכון שלך חייב להיות עדכני לקבלת כניסה אם אתה מתגורר בארגנטינה. אין דרישה לתקופת תוקף לאחר תאריך הגעתכם.

אלא אם כן אתה נוסע עם מסמך נסיעות חירום, אינך דורש ויזה כדי להיכנס או לעבור דרך ארגנטינה כמבקר.

טופס בקשה להארכת דרכון

כל אזרח ישראלי זקוק לדרכון ישראלי תקף או צורת זיהוי אחרת כדי להיכנס ולצאת מהמדינה. עבור אזרחים המתגוררים בחו”ל, הקונסוליה מנפיקה דרכונים ומסמכי נסיעה אחרים.

תוכל לדעת עוד על הארכת דרכון כאן:

https://embassies.gov.il/toronto/ConsularServices/Pages/Passport-Renewal-And-Extension.aspx

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן