דף הבית » מדריך זמן הקשור לחוק » הנה משהו שלא ידעת עליו כמה זמן לאחר קבלת הפיצויים תוכל לחזור לעבודה?

הנה משהו שלא ידעת עליו כמה זמן לאחר קבלת הפיצויים תוכל לחזור לעבודה?

כמה זמן אחרי קבלת פיצויים אפשר לחזור לעבודה

צרו איתנו קשר

חברות רבות רוצות שהעובדים שלהן יתרחקו מהמשרד למשך שנה או שנתיים. הסיבה לכך היא שהם רואים שהם לא מקבלים שום ערך מעבודתם. עם זאת, אין סיבה שלא תוכל לחזור לעבודה לאחר שנה או שנתיים.

כמה זמן לאחר קבלת הפיצויים ניתן לחזור לעבודה?

זו שאלה מעניינת עם הרבה תשובות. התשובה תלויה בחברה ובענף. חברות מסוימות משלמות לעובדיהן לתקופת זמן קצובה, בעוד שאחרות משלמות להן עבור מספר מסוים של שעות שבועיות. משך הזמן לפני החזרה לעבודה תלוי בסוג העבודה שמבצע העובד וכמה כסף הוא מקבל משכורת.

תגמול הוא נושא חשוב לדיון במקום העבודה. זו יכולה להיות סיבה גדולה לכך שהעובדים עוזבים את החברה. לחלק מהחברות יש מדיניות שקובעת כמה זמן עובדים יכולים לחזור לעבודה לאחר קבלת פיצויים.

האם אפשר לחזור לעבודה לאחר התפטרות

אדם שעוזב תאגיד פרטי יכול להיות זכאי להגיש בקשה חוזרת אליו אם: הוא עזב את העסק בדרכי נועם, הוא היה אמין היטב, הוא עזב מסיבות אישיות ולא בגלל אי ​​הסכמה או אי שביעות רצון. העסק מוכן להעסיק אותו בחזרה בתנאים חד-צדדיים יותר, כי זה לא מילא את החור שהותיר עם עזיבתו.

זה יהיה רעיון טוב ליצור קשר עם הממונה הקודם שלך שם ולבקש את עזרתו תחילה. אם הוא או היא אישרו את העבודה שלך כשהיית שם, הוא או היא יוכלו לעזור. זה גם משנה מה עשית בין הזמן שהפסקת ועד שהגשת בקשה מחדש. לכן, אם השלמת עבודה כלשהי ששיפרה את חווית העבודה שלך, הדבר עשוי לתמוך גם בבקשתך להגיש בקשה חוזרת.

פיצויים לעובד שפוטר

עובד שפוטר צריך לקבל פיצוי בהתאם לעקרונות של פיצוי הוגן וצודק.

לא פעם עובדים מפוטרים והם לא מקבלים חבילת פיצויים. במקרים רבים, המעסיקים ישלמו להם סכום כסף כדי ליישב את הסכסוך. עם פיצוי מסוג זה, יכול להיות רעיון טוב לעובד להתאים את חבילת הפיצויים שלו כך שהוא עדיין יוכל להתפרנס בכבוד. אם העובד אינו מועסק יותר, הוא עלול לאבד את תגמולי תוכנית הפרישה שלו כמו גם את ההטבות האחרות שלו מהחברה. לדוגמה, אם היית מפוטר מעבודתך היית מפסיד את כל הטבות הפנסיה שאולי קיבלת.

פיטורים העסקה מחדש אצל אותו מעסיק

לא תמיד ברורה הסיבה לפיטורי עובד. לפעמים, הסיבה היא שהעובד לא הציג ביצועים טובים או בעל רקורד ביצועים גרוע. במקרים אחרים תיתכן בעיה כלכלית או סכסוך עם ההנהלה. תהיה הסיבה לפיטורים אשר תהיה, חשוב לברר מדוע פוטר האדם ומה ניתן לעשות כדי להעסיקו מחדש.

העסקה מחדש של עובדים שפוטרו או פוטרו הוא תהליך שאין לטפל בו ברשלנות או בחיפזון מכיוון שעלולות להיות לו השלכות בלתי צפויות. התקבלה שוב לעבודה על ידי אותו מעסיק במסגרת הסכם עבודה חדש מכונה העסקה מחדש.

המעסיק נמנע מהוצאת הרבה מאוד כסף ומאמץ על הכשרת עובד חדש.

העסקה מחדש של עובדים מפוטרים או מפוטרים עלולה לגרום לכך שחלק מהעבירות במקום העבודה לא יטופלו ברצינות. למשל, אם העובד פוטר בעבר בגין גניבה ולאחר מכן הועסק מחדש בחברה.

תקופת צינון חזרה לעבודה

תקופת צינון היא תקופה שבה עובד אינו צריך לבצע כל עבודה. זה יכול להיות הפסקה מהעבודה, הזדמנות לרענן או לרענן את הנפש והגוף. הרעיון של תקופת צינון הוא לתת לאנשים זמן להרהר בעבודתם ולוודא שהם לא עושים שום דבר שהם לא רוצים לעשות. חשוב שתהיה לעובדים תקופת צינון בכל הנוגע לביצוע משימות שלא בדיוק מתאימות לעבודתם. לדוגמה, עבודה הדורשת חובות אדמיניסטרטיביות עשויה לחייב אותך ללבוש את כרטיס החיוב שלך בכל עת ולשאת אותו בכיס שלך בכל עת. עם זאת, ייתכן שתצטרך גם זמן לישון או לצאת עם חברים ובני משפחה.

ניתוק יחסי עבודה לתקופה של פחות מחצי שנה

“חוק ששת החודשים” הוא נוהג מקובל במדינות שונות, שכן ידוע שניתן לפטר אותך מעבודתך למשך פחות מחצי שנה. כלל זה חל על כל סוגי ההעסקה, לרבות חוזים זמניים וקצובים. עם זאת, מאמר זה יתמקד בהפסקות עבודה מרצון הנובעות מאבטלה.

על מנת להבין מדוע אנשים קיבלו את ההחלטה הזו עלינו לדעת יותר עליהם ועל הסיבות שלהם לעזוב את מקום עבודתם. ברוב המקרים הם עוזבים כי הם לא מרגישים שיש להם מספיק זמן או כסף כדי להתמסר במלואו לעבודתם וכי הם רוצים אתגר חדש או הזדמנות מחוץ למעסיק הנוכחי שלהם.

 

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן