דף הבית » הכי נצפים » כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקפיא?

כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקפיא?

כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקפיא?

צרו איתנו קשר

מהו בשר טחון?

בשר טחון הוא סוג של בשר שעבר עיבוד במטחנה או במעבד מזון. הוא עשוי בדרך כלל מבשר בקר, חזיר או עופות. בשר טחון משמש במתכונים רבים, מהמבורגרים וטאקו ועד קציצות בשר ותבשילים. זהו מרכיב רב תכליתי ונוח למנות רבות.

כמה זמן אפשר לשמור בשר טחון במקפיא?

ניתן לשמור בשר טחון במקפיא עד ארבעה חודשים. חשוב לעטוף את הבשר היטב בניילון נצמד או ברדיד אלומיניום לפני ההקפאה כדי למנוע צריבה במקפיא. כמו כן, יש לסמן את הבשר עם התאריך שבו הוקפא כדי שתדע מתי צריך להשתמש בו.

טיפים לאחסון בשר טחון במקפיא

כאשר מאחסנים בשר טחון במקפיא, יש לזכור כמה טיפים:

תווית את הבשר

חשוב לסמן את הבשר בתאריך שבו הוקפא. זה יעזור לך לעקוב מתי צריך להשתמש בבשר.

מחלקים את הבשר למנות

אם אתה מקפיא כמות גדולה של בשר טחון, עדיף לחלק אותו למנות קטנות יותר. זה יאפשר לכם להפשיר רק את כמות הבשר שאתם צריכים לכל מתכון.

השתמש במיכלים הנכונים

חשוב להשתמש במיכלים הנכונים להקפאת בשר טחון. שקיות מקפיא מפלסטיק ומכלים אטומים הם האפשרויות הטובות ביותר לאחסון בשר טחון במקפיא.

איך להפשיר בשר טחון

כשמוכנים להשתמש בבשר הטחון, חשוב להפשיר אותו כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר להפשיר בשר טחון היא במקרר. מניחים את הבשר הקפוא בכלי ומאפשרים לו להפשיר באיטיות במקרר למשך הלילה. אין להפשיר את הבשר בטמפרטורת החדר, כי זה יכול לגרום לחיידקים לצמוח.

איך לדעת אם הבשר הטחון התקלקל

בשר טחון עלול להתקלקל במהירות אם לא מאוחסן כראוי. אם לבשר הטחון יש ריח רע או נראה רירי, הוא התקלקל ואסור לאכול אותו. חשוב גם לבדוק את תאריך התפוגה על האריזה לפני השימוש בבשר.

סיכום

בשר טחון הוא מרכיב נוח ורב-תכליתי למתכונים רבים. ניתן לשמור במקפיא עד ארבעה חודשים, אך חשוב לעטוף היטב את הבשר ולתייג אותו בתאריך שבו הוקפא. כאשר אתם מוכנים להשתמש בבשר, הפשרו אותו באיטיות במקרר למשך הלילה. אם לבשר יש ריח רע או נראה רירי, הוא התקלקל ואסור לאכול אותו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן