דף הבית » המלצות הצוות » בישול כתף טלה בתנור

בישול כתף טלה בתנור

צרו איתנו קשר

בישול כתף טלה בתנור

בישול כתף טלה בתנור

כתף טלה היא נתח בשר טעים המושלם לצלייה בתנור. זהו נתח בשר זול יחסית, וכאשר הוא מבושל נכון, הוא יכול להיות רך וטעים להפליא. במאמר זה, נדון כיצד לבשל כתף טלה בתנור, כמו גם כמה טיפים וטריקים להשגת התוצאות הטובות ביותר.

הכנת כתף הטלה

השלב הראשון בבישול כתף טלה הוא להכין אותה לתנור. התחל בהסרת כל עודפי שומן מהבשר, מכיוון שהדבר עלול לגרום לו להיות קשה ויבש במהלך תהליך הבישול. לאחר הסרת השומן, מתבלים את כתף הטלה במלח ופלפל. אפשר גם להוסיף עשבי תיבול ותבלינים אחרים, כמו רוזמרין, טימין, שום או אורגנו, כדי לתת לבשר יותר טעם.

בישול כתף הטלה

לאחר הכנת כתף הטלה, הגיע הזמן לבשל אותה בתנור. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס). מניחים את כתף הטלה בתבנית צלייה ומכסים אותה בנייר אלומיניום. צולים את כתף הטלה במשך שעה ו-15 דקות. לאחר זמן זה, מסירים את נייר הכסף וממשיכים לצלות את כתף הטלה למשך 30 דקות נוספות.

בודקים את כתף הטלה

לאחר שכתף הטלה הייתה בתנור במשך שעה ו-45 דקות, הגיע הזמן לבדוק את הטמפרטורה הפנימית. השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של כתף הטלה. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות לפחות 145°F (63°C). אם הטמפרטורה הפנימית אינה לפחות 145 מעלות צלזיוס (63 מעלות צלזיוס), המשך לבשל את כתף הטלה למשך 15 דקות נוספות ולאחר מכן בדוק שוב את הטמפרטורה.

טיפים לבישול כתף טלה מושלמת

בישול כתף טלה מושלמת יכול להיות מסובך, אבל עם כמה טיפים וטריקים, אתה יכול להגיע לתוצאות טעימות. הנה כמה טיפים לבישול כתף טלה מושלמת בתנור:

  • הקפידו להסיר כל עודפי שומן מכתף הטלה לפני הבישול.
  • מתבלים את כתף הטלה במלח ופלפל, כמו גם בכל עשב ותבלינים אחרים שאוהבים.
  • מכסים את כתף הטלה בנייר אלומיניום בזמן שהוא נצלה בתנור.
  • בודקים את הטמפרטורה הפנימית של כתף הטלה בעזרת מדחום לבשר.
  • תנו לכתף הטלה לנוח 10 דקות לפני ההגשה.

בישול כתף טלה בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מנתח בשר טעים וטעים. בעזרת כמה שלבים פשוטים וכמה עצות מועילות, תוכלו להכין בקלות כתף טלה טעימה בתנור. למידע נוסף על בישול כתף טלה בתנור, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן