דף הבית » מה ההבדל » עוף ותפוחי אדמה טעימים בתנור

עוף ותפוחי אדמה טעימים בתנור

צרו איתנו קשר

עוף ותפוחי אדמה טעימים בתנור

עוף ותפוחי אדמה טעימים בתנור

בישול ארוחה טעימה למשפחה שלך לא צריך להיות מסובך. עם כמה מרכיבים פשוטים, תוכלו להכין מנת עוף ותפוחי אדמה טעימה בתנור. מנה זו קלה להכנה והיא בטוח תהיה להיט עם המשפחה שלך. הנה איך להכין את זה.

רכיבים

תזדקק למרכיבים הבאים להכנת המנה:- 4 חזה עוף- 2 תפוחי אדמה, קלופים וחתוכים לקוביות- 2 כפות שמן זית- 1 כפית אבקת שום- 1 כפית פפריקה- 1 כפית אורגנו מיובש- מלח ו פלפל לפי הטעם

הוראות

1. מחממים את התנור ל-375 מעלות פרנהייט.2. מניחים את חזה העוף בתבנית אפייה.3. בקערה קטנה מערבבים יחד את שמן הזית, אבקת השום, הפפריקה, האורגנו, המלח והפלפל.4. יוצקים את התערובת על חזה העוף ומשפשפים אותה לציפוי.5. מניחים את תפוחי האדמה בתבנית האפייה מסביב לעוף.6. אופים בתנור שחומם מראש במשך 25-30 דקות, או עד שהעוף מבושל ותפוחי האדמה רכים.7. מגישים ונהנים!

טיפים להכנת העוף ותפוחי האדמה המושלמים

הכנת המנה הזו קלה, אבל יש כמה טיפים שכדאי לזכור כדי לוודא שהיא יוצאת מושלמת בכל פעם.- הקפידו להשתמש בתבנית אפייה גדולה מספיק כדי להתאים לכל המרכיבים.- אם אתם רוצים הוסף עוד טעם למנה, נסה להוסיף קצת בצל חתוך לקוביות או פלפל חריף.- אם אתה רוצה להפוך את המנה לקצת יותר בריאה, נסה להשתמש בחזה עוף ללא עור ולאפות אותם במקום לטגן אותם.- לקבלת פריכות נוספת, נסה להבריש את תפוחי האדמה עם מעט שמן זית לפני האפייה.- כדי להפוך את המנה לעוד יותר טעימה, נסה להוסיף כמה עשבי תיבול טריים כמו רוזמרין או טימין.- אם אתה רוצה להפוך את המנה לבבית יותר, נסה להוסיף קצת בייקון מבושל או נקניק. מנת עוף ותפוחי אדמה בתנור היא קלה ובטוח שתהיה להיט עם המשפחה שלך. עם כמה מרכיבים פשוטים וקצת זמן, תוכלו להכין ארוחה טעימה שכולם יאהבו. לטיפים וטריקים נוספים כיצד להכין את מנת העוף ותפוחי האדמה המושלמת, בדוק אתהסרטון הזה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן