דף הבית » מה ההבדל » עוף ותפוחי אדמה בתנור – ארוחה טעימה

עוף ותפוחי אדמה בתנור – ארוחה טעימה

צרו איתנו קשר

עוף ותפוחי אדמה בתנור – ארוחה טעימה

עוף ותפוחי אדמה בתנור – ארוחה טעימה

בישול עוף ותפוחי אדמה בתנור הוא דרך טעימה וקלה להכין ארוחה. זו דרך מצוינת להאכיל משפחה, וזו דרך מצוינת לנצל שאריות. הנה איך להכין ארוחה טעימה של עוף ותפוחי אדמה בתנור.

רכיבים

למתכון זה תצטרכו:- 4 חזה עוף- 4 תפוחי אדמה- 2 כפות שמן זית- 1 כפית אבקת שום- 1 כפית אבקת בצל- 1 כפית פפריקה- מלח ופלפל לפי הטעם

הוראות

1. מחממים את התנור ל-375 מעלות פרנהייט.2. חותכים את תפוחי האדמה לקוביות ומניחים אותם בקערה.3. מוסיפים לקערה את שמן הזית, אבקת השום, אבקת הבצל, הפפריקה, המלח והפלפל ומערבבים עד שתפוחי האדמה מצופים בצורה אחידה.4. מניחים את תפוחי האדמה על תבנית עם נייר אפייה ואופים 20 דקות.5. בינתיים מתבלים את חזה העוף במלח ופלפל.6. מניחים את חזה העוף על תבנית האפייה עם תפוחי האדמה ואופים 20 דקות נוספות.7. מוציאים את תבנית האפייה מהתנור ונותנים לעוף ולתפוחי האדמה לנוח 5 דקות לפני ההגשה.

טיפים לתוצאות הטובות ביותר

– הקפידו לחתוך את תפוחי האדמה לקוביות בגודל דומה כדי שיתבשלו בצורה אחידה.- אם רוצים להוסיף עוד טעם לתפוחי האדמה, אפשר להוסיף עשבי תיבול ותבלינים נוספים כמו אורגנו, טימין או רוזמרין.- אם רוצים להוסיף עוד טעם לעוף, אפשר להוסיף עשבי תיבול ותבלינים אחרים כמו אורגנו, טימין או רוזמרין.- אם רוצים להפוך את הארוחה לקצת יותר בריאה, אפשר להשתמש בחזה עוף ללא עור ולאפות אותם על רשת אפייה. שומן יכול לטפטף.

הצעות הגשה

המנה הזו טעימה מוגשת עם תוספת של ירקות מאודים או סלט. זה גם משתלב נהדר עם תוספת של אורז או קינואה. אפשר גם להגיש עם רוטב כמו רוטב צזיקי על בסיס יוגורט או רוטב מרינרה על בסיס עגבניות.

סיכום

בישול עוף ותפוחי אדמה בתנור הוא דרך טעימה וקלה להכין ארוחה. זו דרך מצוינת להאכיל משפחה, וזו דרך מצוינת לנצל שאריות. עם כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול להכין ארוחה טעימה של עוף ותפוחי אדמה בתנור. לטיפים ומתכונים נוספים לבישול, בדוק אתYouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן