דף הבית » מה קורה? » כמה זמן צריך ללכת לבידוד?

כמה זמן צריך ללכת לבידוד?

צרו איתנו קשר

כמה זמן צריך ללכת לבידוד?

מה זה בידוד?

בידוד הוא צעד הכרחי למניעת התפשטות של מחלות מדבקות. בידוד הוא הפרדה של אדם או קבוצת אנשים שנחשפו למחלה מדבקת מאלה שלא נחשפו. זוהי דרך למנוע את התפשטות המחלה למי שלא נחשף. הבידוד יכול להיות מרצון או לא רצוני. בידוד מרצון הוא כאשר אדם בוחר להתרחק מאחרים כדי למנוע את התפשטות המחלה. בידוד לא רצוני הוא כאשר אדם מקבל הוראה מרשות הבריאות להתרחק מאחרים כדי למנוע את התפשטות המחלה.

כמה זמן צריך ללכת לבידוד?

משך הזמן שאתה צריך להיכנס לבידוד תלוי בסוג המחלה המדבקת אליה נחשפת. ככלל, ככל שתקופת הדגירה של המחלה ארוכה יותר, כך עליך להישאר בבידוד זמן רב יותר. לדוגמה, אם נחשפת לנגיף הקורונה, המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) ממליץ לך להישאר בבידוד למשך 14 ימים. . הסיבה לכך היא שתקופת הדגירה של נגיף הקורונה היא עד 14 ימים. אם נחשפת למחלה מדבקת אחרת, כמו שפעת, ה-CDC ממליץ לך להישאר בבידוד לפחות 7 ימים. הסיבה לכך היא שתקופת הדגירה של השפעת היא עד 7 ימים.

מה אתה יכול לעשות במהלך הבידוד?

במהלך הבידוד, חשוב להתרחק מאנשים אחרים. משמעות הדבר היא הימנעות ממגע עם אנשים שלא נחשפו למחלה המדבקת. חשוב גם להקפיד על היגיינה. זה כולל שטיפת ידיים לעתים קרובות במים וסבון למשך 20 שניות לפחות, הימנעות מנגיעה בפנים, וניקוי וחיטוי משטחים שנוגעים בהם לעתים קרובות. אם אתה חש בחילה, חשוב לפנות לטיפול רפואי. עליך גם לעקוב אחר ההנחיות של רשות הבריאות המקומית שלך.

תשאר מחובר

חשוב לשמור על קשר עם המשפחה והחברים במהלך הבידוד. זה יכול לעזור לך להישאר חיובי ולהפחית תחושות של בדידות וחרדה. אתה יכול להישאר מחובר עם משפחה וחברים באמצעות שיחות טלפון, שיחות וידאו ומדיה חברתית. אתה יכול גם לצפות בסרטים ובתוכניות טלוויזיה ביחד באינטרנט, לשחק במשחקים מקוונים ולשתף תמונות וסיפורים.

הישאר פעיל

חשוב להישאר פעיל במהלך הבידוד. זה יכול לעזור לך להישאר בריא ולהפחית מתח וחרדה. אתה יכול להישאר פעיל על ידי ביצוע תרגילים בבית, כגון יוגה, מתיחות ואימוני כוח. אפשר גם לצאת לטיול או לרוץ בחוץ, כל עוד שומרים על מרחק בטוח מאנשים אחרים.

להישאר מעודכן

חשוב להישאר מעודכן לגבי ההתפתחויות האחרונות הקשורות למחלה המדבקת אליה נחשפת. זה יכול לעזור לך להישאר בטוח ולקבל החלטות מושכלות. אתה יכול להישאר מעודכן על ידי ביצוע ההנחיות של רשות הבריאות המקומית ועל ידי צפייה בסרטונים ב-YouTube על הנושא כמה זמן עליך להיכנס לבידוד? .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן