דף הבית » מה קורה? » כמה זמן נמשך הבידוד עבור חולה קורונה?

כמה זמן נמשך הבידוד עבור חולה קורונה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך הבידוד עבור חולה קורונה?

מה זה בידוד?

בידוד הוא חלק מרכזי בתגובת הקורונה. זהו תהליך של הפרדה בין אנשים שנחשפו לנגיף מאלה שלא. זה עוזר להפחית את התפשטות הנגיף ולהגן על בריאות הציבור. בידוד יכול להיות מרצון או חובה. בידוד מרצון הוא כאשר אדם בוחר להתרחק מאחרים, למשל על ידי שהייה בבית או בבית מלון. בידוד חובה הוא כאשר אדם נדרש להתרחק מאחרים, למשל על ידי הכנסתו למתקן הסגר.

כמה זמן נמשך הבידוד?

משך הבידוד תלוי בסוג הבידוד ובסיכון של האדם לחשיפה. לבידוד מרצון, משך הזמן הוא בדרך כלל 14 ימים. זהו משך הזמן שלוקח לסימפטומים להופיע אם אדם נחשף לנגיף. עבור בידוד חובה, משך הזמן הוא בדרך כלל 14 ימים. זהו משך הזמן שלוקח לסימפטומים להופיע אם אדם נחשף לנגיף.

בידוד קשר סגור

בידוד מגע קרוב הוא כאשר אדם מבודד מאחרים מכיוון שהיה בקשר הדוק עם מישהו שנבדק חיובי לנגיף. סוג זה של בידוד נמשך בדרך כלל 14 ימים.

בידוד הקשור לנסיעות

בידוד הקשור לנסיעות הוא כאשר אדם מבודד מאחרים מכיוון שהוא נסע לאחרונה לאזור עם סיכון גבוה לחשיפה לנגיף. סוג זה של בידוד נמשך בדרך כלל 14 ימים.

כיצד לשמור על בטיחות במהלך הבידוד

שמירה על בטיחות במהלך הבידוד חשובה. הנה כמה טיפים לשמירה על בטיחות:

  • הישארו בבית או במלון. אל תצאו בפומבי.
  • שטפו את הידיים לעיתים קרובות במים וסבון למשך 20 שניות לפחות.
  • הימנע ממגע קרוב עם אנשים שאינם במשק הבית שלך.
  • הימנע מלגעת בעיניים, באף ובפה.
  • כסו את הפה והאף עם טישו כשאתם משתעלים או מתעטשים.
  • נקה וחטא משטחים שנוגעים בהם לעתים קרובות.
  • עקוב אחר בריאותך ופנה לטיפול רפואי אם אתה מפתח תסמינים.

חשוב גם לשמור על קשר עם המשפחה והחברים במהלך הבידוד. אתה יכול להשתמש בווידאו צ'אט, שיחות טלפון ומדיה חברתית כדי לשמור על קשר.

סיכום

בידוד הוא חלק חשוב בתגובת הקורונה. זה עוזר להפחית את התפשטות הנגיף ולהגן על בריאות הציבור. משך הבידוד תלוי בסוג הבידוד ובסיכון החשיפה של האדם. חשוב לשמור על בטיחות במהלך הבידוד על ידי ביצוע העצות המפורטות לעיל. למידע נוסף על נגיף הקורונה, בקר ב-YouTube .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן