דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן מחזיק חזה עוף במקפיא?

כמה זמן מחזיק חזה עוף במקפיא?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק חזה עוף במקפיא?

כמה זמן מחזיק חזה עוף במקפיא?

חזה עוף הוא מרכיב פופולרי ורב-תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. אבל כמה זמן מחזיק חזה עוף במקפיא? התשובה תלויה באופן האחסון. מאוחסן כראוי, חזה עוף יכול להחזיק עד תשעה חודשים במקפיא. כשמדובר בהקפאת חזה עוף, המפתח הוא לאחסן אותם כראוי. המשמעות היא לעטוף אותם היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום, או להניח אותם בכלי אטום או בשקית מקפיא. זה יעזור להרחיק אוויר ולחות, מה שעלול לגרום לכוויות במקפיא ולקלקול.

איך לדעת אם חזה עוף עדיין טוב

אם אתה לא בטוח כמה זמן חזה עוף היה במקפיא, יש כמה דרכים לדעת אם הוא עדיין טוב. ראשית, בדוק את הצבע. אם חזה העוף עדיין ורוד, הוא עדיין טוב. אם הוא אפור או חום, סביר להניח שהוא התקלקל. לאחר מכן, בדוק את הריח. אם חזה העוף מריח לא טוב או שיש לו ריח לא נעים, סביר להניח שהוא התקלקל. לבסוף, בדוק את המרקם. אם חזה העוף רירי או בעל מרקם גרגירי, סביר להניח שהוא התקלקל.

איך להפשיר חזה עוף קפוא

כאשר אתה מוכן להשתמש בחזה עוף קפוא, חשוב להפשיר אותו כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר להפשיר חזה עוף קפוא היא להכניס אותו ללילה במקרר. זה יבטיח שהוא יפשיר לאט ואחיד. אם אתה ממהר, אתה יכול גם להפשיר חזה עוף קפוא במים קרים. מניחים את חזה העוף בשקית ניילון ניתנת לסגירה חוזרת והטבולים אותו במים קרים. מחליפים את המים כל 30 דקות עד שחזה העוף מופשר.

איך לבשל חזה עוף מופשר

לאחר שחזה העוף מופשר, הגיע הזמן לבשל אותו. הדרך הטובה ביותר לבשל חזה עוף מופשר היא לאפות אותו בתנור. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס ומניחים את חזה העוף על תבנית אפייה. אופים במשך 25-30 דקות, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165 מעלות צלזיוס. ניתן גם לבשל חזה עוף מופשר על הכיריים. מחממים מחבת על אש בינונית-גבוהה ומוסיפים כף שמן. מניחים את חזה העוף במחבת ומבשלים 4-5 דקות לכל צד, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165 מעלות צלזיוס.

כיצד לאחסן חזה עוף מבושל

אם יש לכם חזה עוף מבושל שאתם לא מתכננים לאכול מיד, תוכלו לאחסן אותם במקרר עד ארבעה ימים. מניחים את חזה העוף המבושל בכלי אטום או בשקית ניילון ניתנת לסגירה חוזרת ומאחסנים במקרר. ניתן גם להקפיא חזה עוף מבושל. מניחים את חזה העוף המבושל בכלי אטום או בשקית ניילון ניתנת לסגירה חוזרת ומאחסנים במקפיא עד שלושה חודשים. למידע נוסף על הקפאה ואחסון חזה עוף, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב. למידע נוסף על בטיחות מזון, בקר בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן