דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן מחזיק חזה עוף במקפיא?

כמה זמן מחזיק חזה עוף במקפיא?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק חזה עוף במקפיא?

מהם חיי המדף של חזה עוף במקפיא?

חזה עוף הוא חלבון פופולרי ורב-תכליתי שניתן להשתמש בו במגוון מנות. אבל כמה זמן מחזיקים חזה עוף במקפיא? התשובה תלויה איך הם נשמרים וכמה זמן הם היו במקפיא.

כיצד לאחסן חזה עוף במקפיא

הדרך הטובה ביותר לאחסן חזה עוף במקפיא היא לעטוף אותם היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום. זה יעזור לשמור על אוויר ולחות, שעלולים לגרום לכוויות במקפיא. חשוב גם לסמן את האריזה בתאריך שבו היא הוקפאה, כדי שתדעו כמה זמן היא הייתה במקפיא.

הקפאת חזה עוף במנות

אם אתם מתכננים להשתמש בחזה העוף במנות קטנות יותר, כדאי להקפיא אותם במנות אישיות. זה יקל על הפשרה רק את הכמות שאתה צריך. לשם כך, עטפו כל חזה עוף בניילון נצמד או בנייר אלומיניום, ולאחר מכן מניחים אותם בכלי או בשקית הניתנים להקפאה.

הקפאת חזה עוף במרינדה

אם אתם מתכננים להשרות את חזה העוף לפני הבישול, אפשר להקפיא אותם במרינדה. זה יעזור לשמור על חזה העוף לח וטעים. לשם כך, הניחו את חזה העוף בכלי או שקית הניתנת למקפיא, ולאחר מכן יוצקים עליהם את המרינדה. אטום את המיכל או השקית וסמן אותו בתאריך שבו הוקפא.

הקפאת חזה עוף מבושל

אם יש לכם חזה עוף מבושל שתרצו להקפיא, כדאי לקרר אותם לגמרי לפני ההקפאה. מניחים את חזה העוף המבושל בכלי או בשקית הניתנים למקפיא, ולאחר מכן אוטמים אותו היטב. סמן את האריזה בתאריך שבו הוקפאה.

כמה זמן מחזיק חזה עוף במקפיא?

באחסון נכון, חזה עוף יחזיק עד תשעה חודשים במקפיא. חשוב לסמן את האריזה בתאריך שבו היא הוקפאה, כדי שתדעו כמה זמן היא הייתה במקפיא. אם חזה העוף נמצא במקפיא יותר מתשעה חודשים, עדיף להשליך אותם.

הפשרה של חזה עוף קפוא

כשמוכנים להשתמש בחזה העוף הקפוא, חשוב להפשיר אותם כמו שצריך. הדרך הטובה ביותר להפשיר חזה עוף קפוא היא להכניס אותם ללילה במקרר. זה יעזור למנוע מחזה העוף להתייבש.

בישול חזה עוף קפוא

אם אתה צריך לבשל את חזה העוף מיד, אתה יכול לבשל אותם מקפואים. לשם כך, מניחים את חזה העוף הקפוא בתבנית אפייה ומכסים בנייר כסף. אופים בתנור שחומם מראש ל-350 מעלות צלזיוס למשך 30-40 דקות, או עד שחזה העוף מוכן.

אחסון שאריות חזה עוף מבושל

אם יש לכם חזה עוף מבושל שתרצו לאחסן, כדאי לקרר אותם לגמרי לפני האחסון. מניחים את חזה העוף המבושל בכלי או בשקית אטומה ולאחר מכן מאחסנים במקרר עד ארבעה ימים.

חימום חוזר של חזה עוף מבושל

כאשר אתם מוכנים לחמם מחדש את חזה העוף המבושל, עדיף לעשות זאת בתנור. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס ומניחים את חזה העוף בתבנית אפייה. מכסים בנייר כסף ואופים במשך 15-20 דקות, או עד שהם מתחממים. לדעת איך לאחסן וכמה זמן חזה עוף מחזיק במקפיא יכול לעזור לך להפיק את המרב מהחלבון הרב-תכליתי הזה. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה . עם אחסון נכון, תוכלו ליהנות מחזה עוף טעים עד תשעה חודשים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן