דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן שומרים עוף לא מבושל במקרר?

כמה זמן שומרים עוף לא מבושל במקרר?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן שומרים עוף לא מבושל במקרר?

למה כדאי לאחסן עוף לא מבושל במקרר

עוף לא מבושל הוא פריט מזון מתכלה, ויש לאחסן אותו במקרר כדי לשמור עליו בטוח לאכילה. שמירת עוף לא מבושל במקרר עוזרת למנוע גדילה של חיידקים, שעלולים לגרום להרעלת מזון. זה גם עוזר למנוע מהעוף להתקלקל, מה שעלול להפוך אותו לא בטוח לאכילה. כשמדובר באחסון עוף לא מבושל במקרר, חשוב לעקוב אחר ההנחיות שנקבעו על ידי משרד החקלאות של ארצות הברית (USDA). על פי ה- USDA, עוף לא מבושל צריך להיות מאוחסן במקרר לא יותר מיומיים. לאחר יומיים יש לבשל או להקפיא את העוף.

כיצד לאחסן עוף לא מבושל במקרר

כשמאחסנים עוף לא מבושל במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף בניילון או בנייר אלומיניום. זה יעזור למנוע מהעוף לבוא במגע עם מזונות אחרים במקרר וגם יעזור למנוע צמיחה של חיידקים. חשוב גם לאחסן עוף לא מבושל במדף התחתון של המקרר. זה יעזור להרחיק את העוף ממזונות אחרים וגם יעזור למנוע זיהום צולב.

איך לדעת אם עוף לא מבושל התקלקל

חשוב לבדוק את העוף לפני בישולו כדי לוודא שהוא עדיין בטוח לאכילה. אם לעוף יש ריח חמצמץ או אם יש לו מרקם רירי, עדיף לזרוק אותו. חשוב גם לבדוק את תאריך התפוגה על האריזה כדי לוודא שהעוף עדיין בטוח לאכילה.

בישול עוף לא מבושל

כשמדובר בבישול עוף לא מבושל, חשוב לעקוב אחר ההנחיות שנקבעו על ידי ה- USDA. ה-USDA ממליץ לבשל עוף לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. זה יעזור להרוג את כל החיידקים שעלולים להימצא בעוף.

אחסון עוף מבושל

עוף מבושל צריך להיות מאוחסן במקרר לא יותר משלושה עד ארבעה ימים. לאחר מכן, יש להקפיא. כשמאחסנים עוף מבושל במקרר, חשוב לשמור אותו בכלי אטום או לעטוף אותו בניילון או בנייר אלומיניום.

הקפאת עוף לא מבושל

ניתן להקפיא עוף לא מבושל עד תשעה חודשים. בהקפאת עוף לא מבושל, חשוב לעטוף אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום. זה יעזור למנוע מהעוף לבוא במגע עם מזונות אחרים במקפיא וגם יעזור למנוע צריבה במקפיא.

השוואה מהירה

שיטת אחסון מגבלת זמן
לא מבושל במקרר 2 ימים
מבושל במקרר 3-4 ימים
לא מבושל במקפיא 9 חודשים

כשמדובר באחסון עוף לא מבושל, חשוב לעקוב אחר ההנחיות שנקבעו על ידי USDA. עוף לא מבושל יש לאחסן במקרר לא יותר מיומיים ויש לבשל אותו לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. עוף מבושל יש לאחסן במקרר לא יותר משלושה עד ארבעה ימים ולאחר מכן יש להקפיא אותו. ניתן להקפיא עוף לא מבושל עד תשעה חודשים. חשוב גם לאחסן עוף לא מבושל בכלי אטום או לעטוף אותו בניילון או בנייר אלומיניום. זה יעזור למנוע מהעוף לבוא במגע עם מזונות אחרים במקרר או במקפיא וגם יעזור למנוע צמיחה של חיידקים. אם אתה מחפש מידע נוסף על איך לאחסן עוף לא מבושל, בדוק את הסרטון הזה עבור עוד טיפים ועצות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן