דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן מחזיק אבטיח בחוץ?

כמה זמן מחזיק אבטיח בחוץ?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן מחזיק אבטיח בחוץ?

כמה זמן מחזיק אבטיח בחוץ?

אבטיחים הם פינוק קיץ טעים, אבל כמה זמן הם יכולים להחזיק מעמד בחוץ? התשובה תלויה בטמפרטורה ובלחות הסביבה. באופן כללי, אבטיחים יכולים להחזיק מעמד בין כמה שעות למספר ימים בחוץ, תלוי בתנאים.

כיצד הטמפרטורה משפיעה על חיי המדף של אבטיח

לטמפרטורת הסביבה יש השפעה גדולה על כמה זמן אבטיח יכול להחזיק מעמד בחוץ. אם הטמפרטורה חמה מדי, האבטיח יתקלקל במהירות. באקלים חם, אבטיחים יכולים להחזיק מעמד רק כמה שעות בחוץ לפני שהם מתחילים להתקלקל. באקלים קריר יותר, אבטיחים יכולים להחזיק מעמד קצת יותר. אם הטמפרטורה היא בין 50 ל-70 מעלות פרנהייט, אבטיח יכול להחזיק מעמד עד כמה ימים בחוץ.

כיצד הלחות משפיעה על חיי המדף של אבטיח

הלחות גם משחקת תפקיד בכמה זמן אבטיח יכול להחזיק מעמד בחוץ. אם הלחות גבוהה מדי, האבטיח יתקלקל במהירות. באקלים לח, אבטיחים יכולים להחזיק מעמד רק כמה שעות בחוץ לפני שהם מתחילים להתקלקל. באקלים יבש יותר, אבטיחים יכולים להחזיק מעמד קצת יותר. אם הלחות היא בין 40 ל-60 אחוז, אבטיח יכול להחזיק מעמד עד כמה ימים בחוץ.

אחסון אבטיחים לחיי המדף הארוכים ביותר

אם אתם רוצים לשמור על טריות האבטיח שלכם כמה שיותר זמן, חשוב לאחסן אותו בתנאים הנכונים. הטמפרטורה האידיאלית לאחסון אבטיחים היא בין 50 ל-70 מעלות פרנהייט. הלחות האידיאלית היא בין 40 ל-60 אחוזים. חשוב גם להרחיק את האבטיח מאור שמש ישיר. אור השמש יכול לגרום לאבטיח להתקלקל מהר יותר.

השוואה מהירה

מַצָב חיי מדף
אקלים חם כמה שעות
אקלים מגניב כמה ימים
אקלים לח כמה שעות
אקלים יבש כמה ימים

טיפים לשמירה על טריות האבטיחים

אם אתה רוצה לשמור על טריות האבטיח שלך כמה שיותר זמן, יש כמה טיפים שאתה יכול לעקוב אחריהם:

  • אחסן את האבטיח במקום קריר ויבש.
  • הרחק את האבטיח מאור שמש ישיר.
  • בדקו את האבטיח באופן קבוע לאיתור סימני קלקול.
  • אם האבטיח מתחיל להתקלקל, השתמשו בו מיד או השליכו אותו.

אבטיחים הם פינוק קיץ טעים, אבל הם לא נמשכים לנצח. על ידי ביצוע הטיפים לעיל, אתה יכול לוודא שהאבטיח שלך יישאר טרי זמן רב ככל האפשר. למידע נוסף על אחסון אבטיח, בדוק את הסרטון הזה על אחסון אבטיח .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן