דף הבית » מה ההבדל » כמה זמן מחזיק אבטיח?

כמה זמן מחזיק אבטיח?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק אבטיח?

מה זה אבטיח?

אבטיח הוא פרי גדול, מתוק ועסיסי, הנמנה על משפחת ה-cucurbitaceae. הוא יליד אזורים טרופיים וסובטרופיים של אפריקה וכיום הוא גדל בחלקים רבים של העולם. אבטיחים הם פינוק פופולרי בקיץ והם מוגשים לעתים קרובות בברביקיו, פיקניקים ואירועים חיצוניים אחרים.

כמה זמן מחזיק אבטיח?

חיי המדף של אבטיח תלויים באופן האחסון שלו ובמידת הבשלתו בעת הרכישה. בדרך כלל, אבטיח יכול להחזיק מעמד עד שבועיים כאשר הוא מאוחסן כראוי. אם האבטיח לא בשל בעת הרכישה, הוא יכול להחזיק מעמד עד שלושה שבועות.

אחסון אבטיח

הדרך הטובה ביותר לאחסן אבטיח היא במקרר. זה צריך להיות ממוקם בשקית ניילון או מיכל ולאחסן במגירת פריך. זה יעזור לשמור על טריות האבטיח ולמנוע ממנו להתייבש.

שימור אבטיח

אם רוצים לגרום לאבטיח להחזיק מעמד זמן רב יותר, אפשר לשמר אותו על ידי חיתוך לפרוסות או קוביות והקפאתו. זה יעזור לשמור על טריות האבטיח עד שלושה חודשים. כדי להקפיא אבטיח, חותכים אותו לפרוסות או קוביות ומניחים על תבנית אפייה. מניחים את תבנית האפייה במקפיא ומניחים לאבטיח להקפיא למספר שעות. לאחר ההקפאה, מעבירים את פרוסות האבטיח או הקוביות לכלי או שקית הניתנים להקפאה ומאחסנים במקפיא.

טיפים להכנת אבטיח לאורך זמן

  • שומרים את האבטיח במקרר.
  • הרחק את האבטיח מאור שמש ישיר.
  • אל תשטוף את האבטיח עד שתהיה מוכן לאכול אותו.
  • חותכים את האבטיח לפרוסות או קוביות ומקפיאים עד שלושה חודשים.

אבטיחים הם פינוק קיץ טעים ומרענן. עם אחסון ושימור נאותים, אבטיח יכול להחזיק מעמד עד שבועיים. אם רוצים לגרום לאבטיח להחזיק מעמד זמן רב יותר, אפשר להקפיא אותו עד שלושה חודשים. על ידי ביצוע הטיפים האלה, תוכלו ליהנות מאבטיח במשך שבועות ארוכים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן