דף הבית » מתי » כמה זמן לשים צלעות טלה בתנור

כמה זמן לשים צלעות טלה בתנור

צרו איתנו קשר

כמה זמן לשים צלעות טלה בתנור

כמה זמן לשים צלעות טלה בתנור

צלעות טלה הן ארוחה טעימה וקלה להכנה שניתן לבשל בתנור. זמן הבישול של צלעות טלה תלוי בגודל ובעובי של צלעות, כמו גם בעשייה הרצויה. הנה כמה טיפים לכמה זמן להכניס צלעות טלה לתנור.

הכנת צלעות הטלה

לפני שמכניסים את צלעות הטלה לתנור, חשוב להכין אותן כמו שצריך. התחילו בטפיחה של הצלעות עם מגבת נייר. זה יעזור לצלעות להשחים טוב יותר בתנור. לאחר מכן, מתבלים את הצלעות במלח ופלפל. אתה יכול גם להוסיף עשבי תיבול ותבלינים אחרים, כמו שום, רוזמרין או טימין.

בישול צלעות הטלה

לאחר הכנת צלעות הטלה, ניתן לבשל אותן בתנור. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס. מניחים את צלעות הטלה על תבנית עם נייר אפייה ומבשלים 15 דקות. הופכים את הצלעות ומבשלים עוד 10 דקות. זמן הבישול הכולל יהיה תלוי בגודל ובעובי של הצלעות.לצלעות טלה בינוניות-רייר, מבשלים סה"כ 25 דקות. לבינוני, מבשלים בסך הכל 30 דקות. לקבלת בישול טוב, מבשלים בסך הכל 35 דקות. כדי לבדוק את העשייה, הכניסו מדחום בשר לחלק העבה ביותר של הקצוץ. הטמפרטורה הפנימית צריכה להגיע ל-145°F עבור מדיום-ריר, 160°F עבור בינוני ו-170°F עבור עשוי היטב.

המנוחה של צלעות הטלה

לאחר שצלעות הטלה מבושלות למידת העשייה הרצויה, חשוב לתת להן לנוח לפחות 5 דקות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש ולצלעות להיות רכות ועסיסיות יותר.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול לבשל צלעות טלה בתנור?
ת: כן, אפשר לבשל צלעות טלה בתנור. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס ומבשלים את הצלעות במשך 15 דקות, ואז הופכים אותן ומבשלים עוד 10 דקות. זמן הבישול הכולל יהיה תלוי בגודל ובעובי הקצוות. ש: איך אני יודע מתי צלעות הטלה מוכנות?
ת: כדי לבדוק את העשייה, הכניסו מדחום בשר לחלק העבה ביותר של הקצוץ. הטמפרטורה הפנימית צריכה להגיע ל-145°F עבור מדיום-ריר, 160°F עבור בינוני ו-170°F עבור עשוי היטב. ש: כמה זמן עליי לתת לצלעות הטלה לנוח?
ת: נותנים לצלעות הטלה לנוח לפחות 5 דקות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש ולצלעות להיות נימוחות ועסיסיות יותר. בישול צלעות טלה בתנור היא דרך פשוטה וטעימה להכין ארוחה. עם זמן הכנה ובישול נכון, תוכלו ליהנות מצלעות טלה מבושלות בצורה מושלמת. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן