דף הבית » מתי » כמה זמן לשים צלעות טלה בתנור

כמה זמן לשים צלעות טלה בתנור

צרו איתנו קשר

כמה זמן לשים צלעות טלה בתנור

מה זה צלעות טלה?

צלעות טלה הן נתח בשר שנלקח מהצלעות, החלציים או הכתף של כבש. הם נחתכים בדרך כלל למנות בודדות, כאשר כל חלק מכיל עצם צלעות. צלעות טלה הן מאכל פופולרי בתרבויות רבות, וניתן לבשל אותן במגוון דרכים.

באיזו טמפרטורה כדאי לבשל צלעות טלה?

בעת בישול צלעות טלה בתנור, יש לכוון את הטמפרטורה ל-375°F (190°C). טמפרטורה זו תבטיח שצלעות הטלה יהיו מבושלות מבלי להתייבש.

כמה זמן אני צריך לבשל צלעות טלה?

זמן הבישול של צלעות טלה יהיה תלוי בעובי של הצלעות. עבור צלעות טלה בעובי 1 אינץ' (2.5 ס"מ), זמן הבישול צריך להיות כ-15 דקות. עבור צלעות טלה בעובי 1.5 אינץ' (3.8 ס"מ), זמן הבישול צריך להיות כ-20 דקות.

איך אני יודע מתי צלעות הטלה מוכנות?

הדרך הטובה ביותר לדעת אם צלעות הטלה מוכנות היא להשתמש במדחום בשר. מכניסים את המדחום לחלק העבה ביותר של הקצוץ ובודקים את הטמפרטורה. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 145°F (63°C) עבור מדיום-ריר, או 160°F (71°C) עבור עשוי היטב.

מה כדאי להגיש עם צלעות טלה?

ניתן להגיש צלעות טלה עם מגוון תוספות. הליווי הפופולרי כוללים ירקות צלויים, פירה, קוסקוס וסלטים.

האם אפשר לבשל צלעות טלה במחבת?

כן, אפשר לבשל צלעות טלה במחבת. מחממים כף שמן במחבת על אש בינונית-גבוהה. מוסיפים את צלעות הטלה ומבשלים 3-4 דקות לכל צד, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-145 מעלות צלזיוס (63 מעלות צלזיוס).

האם אני יכול לבשל צלעות טלה על הגריל?

כן, אפשר לבשל צלעות טלה על הגריל. מחממים את הגריל לחום בינוני-גבוה. מניחים את צלעות הטלה על הגריל ומבשלים במשך 3-4 דקות לכל צד, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-145°F (63°C).

שאלות ותשובות

האם אפשר לבשל צלעות טלה במיקרוגל?

לא, אסור לבשל צלעות טלה במיקרוגל. בישול במיקרוגל עלול לגרום לבשר להיות קשה ויבש.

האם אפשר להשתמש בתבלינים אחרים כדי לתבל צלעות טלה?

כן, אפשר להשתמש בתבלינים אחרים כדי לתבל צלעות טלה. תבלינים פופולריים לשימוש כוללים שום, רוזמרין, טימין, אורגנו ופפריקה.

האם אוכל לבשל צלעות טלה מבעוד מועד?

כן, אפשר לבשל צלעות טלה מבעוד מועד. מבשלים את צלעות הטלה לפי ההוראות שלמעלה, ואז הניחו להן להתקרר לטמפרטורת החדר. מניחים את צלעות הטלה המבושלות בכלי אטום ומאחסנים במקרר עד 3 ימים. מחממים שוב בתנור או על הגריל לפני ההגשה.

סיכום

צלעות טלה הן נתח בשר טעים שניתן לבשל במגוון דרכים. כשמבשלים צלעות טלה בתנור, יש להגדיר את הטמפרטורה ל-375°F (190°C) וזמן הבישול יהיה תלוי בעובי הצלעות. כדי לבדוק אם צלעות הטלה עשויות, השתמשו במדחום בשר ובדקו את הטמפרטורה הפנימית. ניתן להגיש צלעות טלה עם מגוון תוספות וניתן לבשל אותן גם במחבת או על הגריל. למידע נוסף, בקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן