דף הבית » מה קורה? » כמה זמן לשים כרובית בתנור?

כמה זמן לשים כרובית בתנור?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן לשים כרובית בתנור?

מהי כרובית?

כרובית היא ירק ממשפחת המצליבים המהווה חלק ממשפחת הברסיקה, הכוללת גם ברוקולי, קייל וכרוב. זהו ירק דל קלוריות עשיר בסיבים וויטמינים, מה שהופך אותו לתוספת מצוינת לכל דיאטה. לכרובית יש טעם עדין וניתן לבשלה במגוון דרכים, כולל צלייה, אידוי והקפצה.

איך מכינים כרובית לתנור

לפני שתוכלו לבשל כרובית בתנור, תחילה עליכם להכין אותה. התחל בחיתוך הכרובית לפרחים, הסרת עלים או גבעולים. מניחים את הפרחים בקערה גדולה ושוטפים אותם במים קרים. לאחר שהכרובית נקייה, יבש אותה עם מגבת נייר. לאחר מכן, תצטרך לתבל את הכרובית. אפשר להשתמש במגוון תבלינים כמו מלח, פלפל, אבקת שום או תיבול איטלקי. מטפטפים את הכרובית בשמן זית וזורקים אותה לציפוי.

איך לצלות כרובית בתנור

לאחר הכנת הכרובית, אפשר להתחיל לצלות אותה בתנור. מחממים את התנור ל-400 מעלות צלזיוס. מרפדים תבנית בנייר אפייה ומפזרים את פרחי הכרובית על התבנית. צולים את הכרובית במשך 20-25 דקות, או עד שהיא מזהיבה ורכה.

איך לאדות כרובית בתנור

אם אתם מעדיפים מרקם רך יותר, אפשר לאדות את הכרובית בתנור. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס. מניחים את פרחי הכרובית בתבנית אפייה ומוסיפים כמה כפות מים. מכסים את הכלי בנייר כסף ואופים 15-20 דקות, או עד שהכרובית רכה.

השוואה מהירה

שיטת בישול טֶמפֶּרָטוּרָה זְמַן
קְלִיָה 400°F 20-25 דקות
מהביל 375°F 15-20 דקות

טיפים לכרובית מבושלת בצורה מושלמת

כשמבשלים כרובית בתנור, יש לזכור כמה טיפים כדי להבטיח את המרקם והטעם המושלמים. ראשית, מוודאים שהכרובית מפוזרת בצורה אחידה על תבנית האפייה. זה יעזור לו לבשל בצורה אחידה ולמנוע את שרפתו. שנית, הקפד לבדוק את הכרובית לעתים קרובות בזמן הבישול. כרובית עלולה להישרף במהירות ולכן חשוב לשים עליה עין. לבסוף, הקפידו לתבל את הכרובית בנדיבות. זה יעזור להוציא את הטעם ולהפוך אותו למהנה יותר. בישול כרובית בתנור הוא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מירק מזין זה. עם זמן הכנה ובישול נכון, תוכלו ליצור תוספת טעימה שבטוח תשמח. בין אם תבחרו לצלות או לאדות את הכרובית, אתם יכולים להיות בטוחים שהיא תתבשל לשלמות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן