דף הבית » מה קורה? » כמה זמן צריך לאפות ראש כרובית?

כמה זמן צריך לאפות ראש כרובית?

צרו איתנו קשר

כמה זמן צריך לאפות ראש כרובית?

מהי כרובית?

כרובית היא ירק ממשפחת המצליבים המהווה חלק ממשפחת הברסיקה. זה קשור קשר הדוק לברוקולי, קייל וכרוב. כרובית היא ירק רב תכליתי שניתן לאכול נא או מבושל במגוון דרכים. הוא עשיר בסיבים, ויטמינים ומינרלים, מה שהופך אותו לתוספת מזינה לכל תזונה.

איך מכינים כרובית לאפייה

לפני אפיית ראש כרובית, חשוב להכין אותו כמו שצריך. התחל בשטיפת ראש הכרובית במים קרים. חותכים כל כתמים חומים או עלים. חותכים את ראש הכרובית לפרחים, מקפידים לחתוך את הגבעול. מניחים את הפרחים בקערה ומזלפים שמן זית. מפזרים מלח ופלפל וכל תיבול אחר רצוי.

כמה זמן צריך לאפות ראש כרובית?

הדרך הטובה ביותר לאפות ראש כרובית היא לחמם מראש את התנור ל-375 מעלות צלזיוס. מניחים את הפרחים על תבנית עם נייר אפייה ואופים במשך 25-30 דקות, או עד שהכרובית רכה ומשחימה קלות.

טיפים לאפיית כרובית

  • ודא שהפרחים יהיו בגודל אחיד כך שהם מתבשלים בצורה אחידה.
  • הוסף כף חמאה או שמן זית לפרחים לפני האפייה לקבלת טעם נוסף.
  • הוסף שום, עשבי תיבול או תבלינים לפרחים לתוספת טעם.
  • בודקים את הכרובית לאחר 20 דקות ומתקנים את זמן האפייה לפי הצורך.
  • אופים את הכרובית עד שהיא רכה ומשחימה קלות.

הצעות הגשה

כרובית אפויה היא תוספת טעימה שמשתלבת היטב עם מנות ראשונות רבות. אפשר להגיש גם כמנה עיקרית עם תוספת של דגנים או ירקות. ניתן להגיש כרובית אפויה חמה או קרה וניתן להוסיף גבינה, עשבי תיבול או רטבים.

סיכום

אפיית ראש כרובית היא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהירק המזין הזה. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס ואופים את הפרחים במשך 25-30 דקות, או עד שהכרובית רכה ומשחימה קלות. מגישים את הכרובית חמה או קרה ומעליה גבינה, עשבי תיבול או רטבים לתוספת טעם. למידע נוסף על אפיית כרובית, צפו בסרטון זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן