דף הבית » מה קורה? » כמה זמן צריך לבשל ברוקולי וכרובית?

כמה זמן צריך לבשל ברוקולי וכרובית?

צרו איתנו קשר

כמה זמן צריך לבשל ברוקולי וכרובית?

רותחים ברוקולי וכרובית

הרתחה של ברוקולי וכרובית היא דרך מצוינת להכין במהירות ובקלות את הירקות הללו לארוחה. הרתחה היא תהליך פשוט שדורש רק כמה דקות מזמנכם וניתן לעשות זאת במינימום מאמץ. הרתחת הירקות הללו תעזור לשמור על הטעם והמרקם שלהם, ובמקביל גם תקל עליהם לעיכול. בעת הרתיחה של ברוקולי וכרובית, חשוב לדעת כמה זמן להרתיח אותם לקבלת התוצאות הטובות ביותר. רתיחה ארוכה מדי עלולה לגרום למרקם עיסה, בעוד שהרתחה של זמן קצר מדי עלולה להשאיר אותם פריכים ולא מבושלים. הזמן המדויק הדרוש להרתחה של ירקות אלו יהיה תלוי בגודל ובסוג הירק, כמו גם במרקם הרצוי.

ברוקולי רותח

כשמרתיחים ברוקולי עדיף להתחיל עם סיר מים רותחים. המים צריכים להיות ברתיחה מתגלגלת לפני הוספת הברוקולי. לאחר שהמים רותחים, מוסיפים את הברוקולי ונותנים לו להתבשל במשך 3-5 דקות. הזמן המדויק הדרוש יהיה תלוי בגודל פרחי הברוקולי. לפרחים קטנים יותר ייקח פחות זמן לבשל, בעוד לפרחים גדולים יותר ייקח יותר זמן. ברגע שהברוקולי מבושל, יש לרוקן אותו ולהגיש מיד. אם לא מגישים אותו מיד, עדיף לאחסן אותו בכלי אטום במקרר.

כרובית רותחת

כרובית דומה לברוקולי בכך שיש לבשל אותה בסיר מים רותחים. את הכרובית יש להוסיף למים הרותחים ולבשל 3-5 דקות, תלוי בגודל הפרחים. לפרחים קטנים יותר ייקח פחות זמן לבשל, בעוד לפרחים גדולים יותר ייקח יותר זמן. לאחר שהכרובית מבושלת, יש לרוקן אותה ולהגיש אותה מיד. אם לא מגישים אותו מיד, עדיף לאחסן אותו בכלי אטום במקרר.

השוואה מהירה

ירקות גודל זמן רתיחה
ברוקולי קָטָן 3-4 דקות
ברוקולי גָדוֹל 4-5 דקות
כרובית קָטָן 3-4 דקות
כרובית גָדוֹל 4-5 דקות

כאשר מרתיחים ברוקולי וכרובית, חשוב לשים עין על הירקות כדי לוודא שהם לא מבושלים יתר על המידה. בישול יתר עלול לגרום למרקם עיסה ולאובדן טעם. חשוב גם לזכור שגודל הירק ישפיע על זמן הרתיחה. לפרחים קטנים יותר ייקח פחות זמן לבשל, בעוד לפרחים גדולים יותר ייקח יותר זמן.

דעה אישית

לדעתי, הרתחה של ברוקולי וכרובית היא דרך מצוינת להכין במהירות ובקלות את הירקות הללו לארוחה. הרתחה היא תהליך פשוט שדורש רק כמה דקות מזמנכם וניתן לעשות זאת במינימום מאמץ. הרתחת הירקות האלה תעזור לשמור על הטעם והמרקם שלהם, ובמקביל גם תקל עליהם לעיכול. אני מוצא שהרתחה של ברוקולי וכרובית במשך 3-5 דקות היא בדרך כלל מספיק זמן כדי לבשל אותם למרקם הרצוי. אני גם אוהב להוסיף מעט מלח למים הרותחים כדי לעזור להוציא את הטעם של הירקות. אם אתה מחפש מידע נוסף על איך להרתיח ברוקולי וכרובית, אתה יכול לבדוקאת הסרטון הזה לקבלת כמה עצות מועילות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן