דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן לצלות כתף בתנור

כמה זמן לצלות כתף בתנור

צרו איתנו קשר

כמה זמן לצלות כתף בתנור

צליית כתף בתנור

צליית כתף בתנור היא דרך מצוינת לבשל ארוחה טעימה. בין אם אתם מבשלים לאירוע מיוחד או סתם ארוחת ערב רגילה של שבוע, צליית כתף בתנור בטוח תשמח. הנה מה שאתה צריך לדעת על איך לצלות כתף בתנור.

בחירת נתח הבשר הנכון

כשמדובר בצליית כתף בתנור, הכי חשוב זה לבחור את נתח הבשר הנכון. נתח הבשר הטוב ביותר לצלייה הוא צלי עצם בכתף. נתח הבשר הזה מלא בטעם ויהיה רך ועסיסי בבישול נכון.

הכנת הבשר

לאחר שבחרתם את נתח הבשר הנכון, הגיע הזמן להכין אותו לצלייה. מתחילים בתיבול הבשר במלח ופלפל. אפשר להוסיף לבשר גם עשבי תיבול ותבלינים אחרים אם תרצו. לאחר שהבשר מתובל, מניחים אותו בתבנית צלייה ומכסים אותו בנייר אלומיניום.

בישול הכתף

כשזה מגיע לבישול הכתף, הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את הטמפרטורה וזמן הבישול. הטמפרטורה הטובה ביותר לצליית כתף היא 350°F. טמפרטורה זו תבטיח שהבשר יהיה מבושל ושהוא עסיסי ונימוח. זמן הבישול יהיה תלוי בגודל הצלי, אבל זה אמור לקחת בערך 1 ½ עד 2 שעות.

בודקת את מידת העשייה

כאשר הצלי היה בתנור למשך הזמן המומלץ, חשוב לבדוק את מידת העשייה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להכניס מדחום בשר לחלק העבה ביותר של הצלי. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות לפחות 145°F. אם הטמפרטורה אינה לפחות 145 מעלות פרנהייט, החזירו את הצלי לתנור והמשיכו לבשל עד שהוא מגיע לטמפרטורה הרצויה.

מנוח את הבשר

לאחר שהצלי מסיים להתבשל, חשוב לתת לו לנוח לפחות 10 דקות לפני החיתוך וההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל הבשר, וכתוצאה מכך לצלי עסיסי וטעים.

הגשת הצלי

לאחר שהצלי נח, הגיע הזמן לפרוס ולהגיש. פורסים את הצלי לפרוסות עבות ומגישים לצדדים האהובים עליכם. ירקות צלויים, פירה וסלט הם כולם מלווים נהדרים לכתף צלוי. צליית כתף בתנור היא דרך מצוינת לבשל ארוחה טעימה. עם נתח הבשר הנכון, הטמפרטורה הנכונה וזמן הבישול הנכון, אתה יכול להכין צלי טעים שבטוח ישמח. למידע נוסף על צליית כתף בתנור, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן