דף הבית » מה קורה? » כמה זמן כדאי לשים סלמון על הברביקיו?

כמה זמן כדאי לשים סלמון על הברביקיו?

צרו איתנו קשר

כמה זמן כדאי לשים סלמון על הברביקיו?

מה שאתה צריך לדעת לפני שמתחילים למנגל סלמון

בישול סלמון על המנגל יכול להיות דרך טעימה ובריאה ליהנות מהדג הזה. אבל, אם אתה לא יודע את היסודות של מנגל סלמון, זה יכול להיות אסון. הנה כמה טיפים שיעזרו לך להתחיל.

בחר את הסלמון הנכון

כשזה מגיע לברביקיו של סלמון, יש חשיבות לסוג הסלמון שתבחרו. חפש סלמון שנלכד בטבע, מכיוון שהוא האופציה הכי קיימא ומזינה. סלמון גידול הוא גם אופציה, אבל הוא לא מזין ויכול להכיל יותר מזהמים.

מכינים את הסלמון

לאחר שבחרתם את הסלמון הנכון, הגיע הזמן להכין אותו למנגל. התחל בשטיפת הסלמון במים קרים ויבש אותו במגבת נייר. לאחר מכן, מתבלים את הסלמון במלח ופלפל, או בעשבי התיבול והתבלינים האהובים עליכם.

בחר את הברביקיו המתאים

כשזה מגיע למנגל סלמון, אתה רוצה לוודא שיש לך את הציוד המתאים. גריל גז הוא האפשרות הטובה ביותר לברביקיו של סלמון, מכיוון שהם מספקים חום אחיד וקלים לשליטה. ניתן להשתמש גם בגריל פחמים, אך קשה יותר לשלוט בהם.

כמה זמן כדאי לשים סלמון על הברביקיו?

עכשיו כשיש לכם את הסלמון המתאים, את המנגל המתאים וההכנה הנכונה, הגיע הזמן להתחיל לבשל. המפתח למנגל סלמון הוא לבשל אותו מספיק זמן כדי לקבל קרום יפה ופריך מבחוץ, תוך שמירה על החלק הפנימי לח ועסיסי. משך הזמן שצריך לבשל סלמון על המנגל יהיה תלוי בעובי הסלמון. עבור נתח סלמון בעובי 1 אינץ', כדאי לבשל אותו כ-4 דקות מכל צד. עבור נתח סלמון בעובי 1 ½ אינץ', כדאי לבשל אותו כ-6 דקות מכל צד.

טיפים למנגל סלמון

הנה כמה טיפים שיעזרו לך להפיק את המרב מהסלמון הצלוי שלך:

  • ודא שהגריל חם לפני שמתחילים לבשל. זה יעזור לך לקבל קרום יפה ופריך בחלק החיצוני של הסלמון.
  • מברישים את הסלמון בשמן לפני שאתם שמים אותו על הגריל. זה יעזור למנוע את הידבקותו לגריל.
  • אל תזיז את הסלמון יותר מדי בזמן שהוא מתבשל. זה יעזור לך לקבל קרום יפה ואחיד מבחוץ.
  • השתמשו במדחום כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הסלמון. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 145°F עבור מדיום-רייר, או 155°F עבור מדיום.
  • נותנים לסלמון לנוח כמה דקות לפני ההגשה. זה יעזור לשמור את המיצים בתוך הסלמון.

סלמון ברביקיו יכול להיות דרך טעימה ובריאה ליהנות מהדג הזה. עם ההכנה הנכונה והציוד הנכון, תוכלו להכין סלמון על האש וטעים שבטוח ישמח. למידע נוסף על מנגל סלמון, בדוק את הסרטון הזה מ-YouTube.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן