דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן טלה בתנור?

כמה זמן טלה בתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן טלה בתנור?

מה זה טלה?

כבש הוא סוג של בשר אדום שמגיע מכבשים. זהו בשר פופולרי בתרבויות רבות, כולל מטבחים ים תיכוניים, מזרח תיכוניים ודרום אסיה. כבש הוא בשר רזה יותר מבשר בקר, ובעל טעם עדין יותר. לעתים קרובות הוא מוגש כצלייה, בגריל או תבשיל.

כמה זמן לוקח לבשל טלה?

משך הזמן שלוקח לבשל טלה בתנור תלוי בנתח הבשר ובעשייה הרצויה. בדרך כלל, רגל כבש ללא עצמות ייקח בערך שעה ו-15 דקות לבשל בתנור ב-350 מעלות פרנהייט. בישול של רגל כבש עם עצם ייקח כשעה ו-30 דקות בתנור ב-350 מעלות פרנהייט. אם אתה רוצה לבשל נתח טלה קטן יותר, כמו צלעות טלה, ייקח בערך 25 דקות לבשל בתנור ב-350 מעלות צלזיוס.

טיפים לבישול טלה בתנור

תבל את הכבש

לפני בישול הטלה חשוב לתבל אותו במלח ופלפל. זה יעזור להוציא את הטעם של הבשר ולהבטיח שהוא מבושל לשלמות.

השתמש במדחום בשר

שימוש במדחום לבשר הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהכבש יתבשל במידת העשייה הרצויה. הטמפרטורה הפנימית של הטלה צריכה להגיע ל-145 מעלות פרנהייט עבור מדיום-רייר, 160 מעלות פרנהייט עבור בינוני, ו-170 מעלות פרנהייט עבור עשוי היטב.

תן לכבש לנוח

לאחר בישול הטלה, חשוב לתת לו לנוח 10 דקות לפחות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל הבשר, וכתוצאה מכך מנה עסיסית וטעימה יותר.

צפו בסרטון

אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך לבשל כבש בתנור, בדוק את הסרטון הזה לקבלת הוראות שלב אחר שלב. בישול טלה בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה וטעימה. עם הטכניקה הנכונה והמרכיבים הנכונים, תוכלו להגיע לתוצאות המושלמות בכל פעם. אז בפעם הבאה שאתם במצב רוח למנת טלה טעימה, נסו לבשל אותה בתנור. אתה לא תתאכזב!

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן