דף הבית » המלצות העורכים » האם העוף המבושל שלך עדיין בטוח לאכילה? גלה עכשיו!

האם העוף המבושל שלך עדיין בטוח לאכילה? גלה עכשיו!

צרו איתנו קשר

מהי טמפרטורת המקרר הבטוח?

בעת אחסון מזון במקרר, חשוב לשמור על הטמפרטורה של 40 מעלות צלזיוס או מתחת. זה יעזור למנוע צמיחה של חיידקים ומיקרואורגניזמים מזיקים אחרים שעלולים לגרום להרעלת מזון. אם הטמפרטורה גבוהה מדי, האוכל יתקלקל מהר יותר.

נושאים קשורים:

כמה זמן יכול להיות עוף מבושל במקרר?

עוף מבושל יכול להישמר במקרר עד ארבעה ימים. לאחר ארבעה ימים, יש לזרוק את העוף המבושל. חשוב לוודא שהעוף המבושל מאוחסן בכלי אטום או עטוף היטב בניילון או בנייר אלומיניום. זה יעזור למנוע מהעוף להתקלקל ולמנוע מחיידקים לצמוח.

איך לדעת אם עוף מבושל מקולקל

אם לעוף המבושל יש ריח רע, מרקם רירי או מראה דהוי, יש לזרוק אותו. אם העוף המבושל הושאר מחוץ למקרר יותר משעתיים, יש גם לזרוק אותו.

כיצד לחמם מחדש עוף מבושל בבטחה

אם אתם מתכננים לחמם מחדש עוף מבושל, חשוב לעקוב אחר הנחיות הבטיחות המתאימות. יש לחמם את העוף לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. זה יעזור להרוג את כל החיידקים שעלולים להיות נוכחים. יש לחמם את העוף גם בכלי מכוסה בתנור או במיקרוגל.

טיפים לאחסון עוף מבושל

כדי להבטיח שהעוף המבושל יישאר בטוח לאכילה, חשוב לאחסן אותו כראוי. הנה כמה טיפים לאחסון עוף מבושל: – אחסנו עוף מבושל בכלי אטום או עטפו אותו היטב בניילון או בנייר אלומיניום. – סמן את המיכל בתאריך שבו בושלו העוף. – מכניסים את העוף המבושל למקרר תוך שעתיים מהבישול. – השליכו כל עוף מבושל שהושאר מחוץ למקרר יותר משעתיים.

טיפים לחימום עוף מבושל מחדש

בעת חימום חוזר של עוף מבושל, חשוב להקפיד על הנחיות הבטיחות הנכונות. להלן מספר טיפים לחימום חוזר של עוף מבושל: – לחמם מחדש עוף מבושל לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס. – מחממים עוף מבושל בכלי מכוסה בתנור או במיקרוגל. – השליכו כל עוף מבושל שהושאר מחוץ למקרר יותר משעתיים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן