דף הבית » מה קורה? » דג בתנור: כמה זמן כדאי לבשל אותו?

דג בתנור: כמה זמן כדאי לבשל אותו?

צרו איתנו קשר

דג בתנור: כמה זמן כדאי לבשל אותו?

איזה סוג של דגים כדאי לבשל בתנור?

כשזה מגיע לבישול דגים בתנור, יש כמה דברים שצריך לקחת בחשבון. ראשית, אתה רוצה לוודא שאתה בוחר את סוג הדג הנכון. כמה מסוגי הדגים הטובים ביותר לבישול בתנור הם סלמון, בקלה, חוואר ואמנון. סוגי דגים אלו ידועים בטעמם העדין ובמרקם המתקלף. הם גם קלים יחסית לבישול בתנור.

טיפים להכנת דגים לתנור

לאחר שבחרתם את סוג הדג שתרצו לבשל בתנור, חשוב להכין אותו כמו שצריך. התחל בשטיפת הדג תחת מים קרים ויבש אותו במגבת נייר. לאחר מכן, מתבלים את הדג במלח ופלפל, או בכל עשב ותבלינים אחרים שאתם מעדיפים. לבסוף מברישים את הדג בציפוי קל של שמן זית או חמאה מומסת. זה יעזור לדג להתבשל בצורה אחידה ויעניק לו צבע חום-זהוב יפה.

כמה זמן צריך לבשל דגים בתנור?

משך הזמן שאתה צריך לבשל דגים בתנור יהיה תלוי בסוג הדג שבו אתה משתמש ובעובי הפילה. באופן כללי, כדאי לבשל דגים בתנור כ-10 דקות לכל אינץ' של עובי. לדוגמה, אם אתה מבשל נתח סלמון בעובי סנטימטר אחד, עליך לבשל אותו כ-10 דקות. אם אתם מבשלים נתח סלמון בעובי שני סנטימטרים, כדאי לבשל אותו כ-20 דקות.

טיפים לבישול דגים בתנור

כשמבשלים דגים בתנור, חשוב לפקוח עליו עין. אתה רוצה לוודא שהדג מבושל, אבל לא מבושל יתר על המידה. כדי לבדוק אם הדג מוכן, נועצים מזלג בחלק העבה ביותר של הפילה. אם הדג מתקלף בקלות, זה מוכן. אם לא, המשיכו לבשל עוד כמה דקות.

דעה אישית

בישול דגים בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות מארוחה טעימה. זה קל יחסית לביצוע ואינו דורש הרבה זמן או מאמץ. בנוסף, אתה יכול להתאים אישית את הטעמים כך שיתאימו לטעמך. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב מהירה בלילה או ארוחה מיוחדת לאירועים, בישול דגים בתנור הוא אפשרות מצוינת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן