דף הבית » חדש » אישור ESTA: כמה זמן לפני הטיסה לארה"ב?

אישור ESTA: כמה זמן לפני הטיסה לארה"ב?

צרו איתנו קשר

אישור ESTA: כמה זמן לפני הטיסה לארה"ב?

מה זה אישור ESTA?

אישור ESTA היא מערכת מקוונת המאפשרת לאזרחי מדינות מסוימות לנסוע לארצות הברית ללא ויזה. זוהי מערכת אישורי נסיעה אלקטרונית המאפשרת לנוסעים להגיש בקשה לכניסה לארצות הברית. המערכת מנוהלת על ידי המחלקה לביטחון פנים וזמינה לאזרחי מדינות המשתתפות בתוכנית ויתור ויזה.

כיצד להגיש בקשה לאישור ESTA

תהליך הגשת הבקשה לאישור ESTA הוא פשוט וישיר. על המועמדים למלא טופס בקשה מקוון ולספק מידע אישי בסיסי כגון שם, כתובת, תאריך לידה ופרטי דרכון. על הבקשה לכלול גם תשובות לשאלות אבטחה והצהרה על כוונת המבקש לנסוע לארה"ב. לאחר הגשת הבקשה, הפונה יקבל הודעת דוא"ל עם מספר בקשה ייחודי. ניתן להשתמש במספר זה כדי לעקוב אחר התקדמות האפליקציה. הבקשה תיבחן על ידי המשרד לביטחון פנים והחלטה תתקבל תוך 72 שעות. אם יאושר, המבקש יקבל אימייל אישור עם מספר הרשאה ייחודי.

אילו מסמכים נדרשים לאישור ESTA?

על המועמדים לספק דרכון תקף ממדינה המשתתפת בתוכנית ויתור ויזה. הדרכון חייב להיות תקף לפחות שישה חודשים מעבר לשהייה המיועדת של המבקש בארצות הברית. המועמדים חייבים גם לספק כתובת דוא"ל תקפה ולענות על שאלות אבטחה.

כמה זמן לפני הטיסה לארה"ב צריך להגיש בקשה לאישור ESTA?

מומלץ למועמדים להגיש בקשה לאישור ESTA לפחות 72 שעות לפני הטיסה שלהם לארצות הברית. זה יבטיח שהבקשה תטופל בזמן לטיסה. עם זאת, ניתן להגיש בקשה לאישור ESTA עד שלושה ימים לפני הטיסה.

מה קורה אם בקשת האישור שלי ב-ESTA נדחתה?

אם בקשת אישור ESTA נדחתה, המבקש יקבל הודעת דוא"ל עם סיבת הדחייה. לאחר מכן, המבקש רשאי להגיש בקשה לויזה בשגרירות או בקונסוליה של ארה"ב.

מהי עלות האישור ESTA?

עלות אישור ESTA היא 14$. יש לשלם עמלה זו בעת הגשת הבקשה ואינה ניתנת להחזר.

שאלות ותשובות

ש: האם אישור ESTA זהה לויזה?

ת: לא, אישור ESTA אינו זהה לויזה. ויזה היא מסמך שמונפק על ידי שגרירות או קונסוליה של ארה"ב המאפשר לאזרח זר להיכנס לארצות הברית למטרה מסוימת. אישור ESTA היא מערכת אישור נסיעה אלקטרונית המאפשרת לאזרחי מדינות מסוימות לנסוע לארצות הברית ללא ויזה.

ש: מה קורה אם אשכח להגיש בקשה לאישור ESTA לפני הטיסה שלי?

ת: אם תשכח להגיש בקשה לאישור ESTA לפני הטיסה שלך, ייתכן שתימנעו ממך כניסה לארצות הברית. חשוב להגיש בקשה לאישור ESTA לפחות 72 שעות לפני הטיסה שלך.

ש: האם אוכל להגיש בקשה לאישור ESTA אם יש לי עבר פלילי?

ת: כן, אתה יכול להגיש בקשה לאישור ESTA גם אם יש לך עבר פלילי. עם זאת, ייתכן שבקשתך תידחה אם המחלקה לביטחון פנים יקבע שאתה מהווה סיכון ביטחוני.

ש: האם ניתן להאריך את האישור ESTA שלי?

ת: לא, לא ניתן להאריך את האישור ESTA שלך. האישור תקף לשנתיים או עד תאריך התפוגה של הדרכון שלך, המוקדם מביניהם. אישור ESTA היא מערכת מקוונת המאפשרת לאזרחי מדינות מסוימות לנסוע לארה"ב ללא ויזה. תהליך הגשת הבקשה הוא פשוט ופשוט, ועל המועמדים לספק מידע אישי בסיסי ולענות על שאלות אבטחה. מומלץ למועמדים להגיש בקשה לאישור ESTA לפחות 72 שעות לפני הטיסה שלהם לארצות הברית. למידע נוסף, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן