דף הבית » חדש » אישור ESTA: כמה זמן לפני הטיסה לארה"ב?

אישור ESTA: כמה זמן לפני הטיסה לארה"ב?

צרו איתנו קשר

אישור ESTA: כמה זמן לפני הטיסה לארה"ב?

מה זה ESTA?

ESTA (Electronic System for Travel Authorization) היא מערכת אפליקציה מקוונת שפותחה על ידי ממשלת ארצות הברית כדי לסנן מראש נוסעים לפני שהם מורשים להיכנס למדינה. בקשת ה-ESTA נדרשת עבור כל הנוסעים שהם אזרחים של מדינות תוכנית ויתור ויזה (VWP) ומתכננים לנסוע לארצות הברית לצורך עסקים או הנאה.

מהי תוכנית ויתור ויזה?

תוכנית ויתור ויזה (VWP) היא תוכנית המאפשרת לאזרחי מדינות מסוימות לנסוע לארצות הברית לעסקים או להנאה מבלי לקבל ויזה. התוכנית מנוהלת על ידי המחלקה לביטחון המולדת וזמינה לאזרחים של 38 מדינות.

מהו תהליך בקשת ESTA?

תהליך הגשת בקשה ל-ESTA הוא פשוט וישיר. יש למלא את הבקשה באופן מקוון ודורש מידע בסיסי כגון שם, כתובת, פרטי דרכון ותוכניות נסיעה. לאחר הגשת הבקשה, היא נבדקת על ידי המחלקה לביטחון פנים ומתקבלת החלטה תוך 72 שעות. אם יאושר, המטייל יקבל מייל עם מספר הרשאה שיש להציג בנמל הכניסה.

כמה זמן לפני הטיסה לארה"ב צריך להגיש בקשה ל-ESTA?

מומלץ למטיילים להגיש בקשה ל-ESTA לפחות 72 שעות לפני הטיסה שלהם לארה"ב. זה ייתן למשרד לביטחון פנים מספיק זמן לבחון את הבקשה ולקבל החלטה. חשוב לציין שה-ESTA תקף לשנתיים, כך שמטיילים שמתכננים לבקר בארה"ב מספר פעמים בתוך תקופה זו אינם צריכים להגיש בקשה ל-ESTA חדש בכל פעם.

מה קורה אם בקשת ה-ESTA שלי נדחתה?

אם בקשת ESTA נדחתה, הנוסע יידרש להגיש בקשה לויזה בשגרירות או בקונסוליה של ארה"ב. תהליך הבקשה לויזה מעורב יותר ויכול להימשך מספר שבועות.

שאלות ותשובות

ש: האם נדרשת ESTA לכל הנוסעים לארצות הברית?

ת: ESTA נדרש רק לנוסעים שהם אזרחים של מדינות תוכנית ויתור ויזה (VWP). כל שאר הנוסעים חייבים להגיש בקשה לויזה בשגרירות או בקונסוליה של ארה"ב.

ש: האם תהליך הבקשה של ESTA זהה עבור כל הנוסעים?

ת: כן, תהליך הבקשה של ESTA זהה עבור כל הנוסעים. יש למלא את הבקשה באופן מקוון ודורש מידע בסיסי כגון שם, כתובת, פרטי דרכון ותוכניות נסיעה.

ש: כמה זמן לוקח לקבל ESTA?

ת: המחלקה לביטחון פנים מקבל בדרך כלל החלטה על בקשת ESTA תוך 72 שעות. עם זאת, מומלץ למטיילים להגיש בקשה ל-ESTA לפחות 72 שעות לפני הטיסה שלהם לארה"ב.

ש: האם אני יכול להגיש בקשה ל-ESTA אם יש לי עבר פלילי?

ת: כן, מטיילים עם עבר פלילי יכולים להגיש בקשה ל-ESTA. עם זאת, המחלקה לביטחון המולדת רשאית לדחות את הבקשה אם למטייל יש עבר פלילי הנחשב לאיום על הבטיחות והביטחון של ארצות הברית.

סיכום

תהליך הגשת הבקשה ל-ESTA הוא פשוט ופשוט וניתן להשלים אותו באופן מקוון. מומלץ למטיילים להגיש בקשה ל-ESTA לפחות 72 שעות לפני הטיסה שלהם לארה"ב. אם בקשת ESTA נדחתה, הנוסע יידרש להגיש בקשה לויזה בשגרירות או בקונסוליה של ארה"ב. למידע נוסף על תהליך הגשת בקשה ל-ESTA, מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן