דף הבית » זמן זה משאב חשוב » איך לבשל פילה בקר בתנור לתוצאה מושלמת

איך לבשל פילה בקר בתנור לתוצאה מושלמת

צרו איתנו קשר

איך לבשל פילה בקר בתנור לתוצאה מושלמת

מהו פילה בקר?

פילה בקר הוא נתח בקר שמגיע מהשקיעה של הפרה. זהו אחד הנתחים הרכים ביותר של בקר, והוא מוגש בדרך כלל כסטייק. הוא רזה יותר משאר נתחי בקר, ויש לו טעם עדין. הוא מוגש לעתים קרובות עם רוטב או רוטב, והוא בחירה פופולרית לאירועים מיוחדים.

איך מכינים פילה בקר לבישול

לפני בישול פילה בקר, חשוב להכין אותו כמו שצריך. התחל על ידי חיתוך כל עודפי שומן, מכיוון שהדבר עלול לגרום לבשר הבקר להיות קשה בעת בישולו. לאחר מכן, מתבלים את הבקר במלח ופלפל, או בכל עשב או תבלינים אחרים שאתם מעדיפים. לבסוף, מברישים את בשר הבקר בשמן כדי לעזור לו להשחים ולהתפרך בתנור.

כמה זמן לבשל פילה בקר בתנור

משך הזמן הדרוש לבישול פילה בקר בתנור יהיה תלוי בגודל ובעובי הסטייק. לסטייק בעובי 1 אינץ', מבשלים אותו בתנור בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך כ-15 דקות. לסטייק בעובי 1.5 אינץ', מבשלים אותו כ-20 דקות. לסטייק בעובי 2 אינץ', מבשלים אותו במשך 25 דקות.

טיפים לבישול פילה בקר בתנור

  • תמיד לחמם את התנור לפני בישול הבשר.
  • השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של בשר הבקר. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 145°F עבור מדיום-ריר.
  • תנו לבשר לנוח 5 דקות לפני ההגשה.
  • צורבים את הבשר במחבת חמה לפני שמעבירים אותו לתנור.
  • מבסים את הבקר בחמאה או בשמן בזמן שהוא מתבשל בתנור.

הגשת פילה בקר

פילה בקר מומלץ להגיש עם רוטב או רוטב. אפשר להגיש גם עם מגוון תוספות, כמו פירה, ירקות צלויים או סלט. זוהי בחירה מצוינת לאירוע מיוחד, והיא בטוח תרשים את האורחים שלכם.

דעה אישית

בישול פילה בקר בתנור הוא דרך מצוינת לקבל סטייק טעים ורך. חשוב להכין את בשר הבקר כראוי לפני הבישול, ולבשל אותו בפרק הזמן הנכון. בעזרת כמה טיפים פשוטים תוכלו להכין ארוחה טעימה ומרשימה שבטוח תשמח.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן