דף הבית » מידע מהיר על זמן » איך לבשל אנטריקוט בתנור

איך לבשל אנטריקוט בתנור

צרו איתנו קשר

איך לבשל אנטריקוט בתנור

מה זה אנטריקוט?

אנטריקוט הוא נתח סטייק בקר שנלקח מאזור הצלעות של הפרה. זהו נתח בקר רך המוגש בדרך כלל כסטייק. זהו נתח בקר פופולרי במדינות רבות, כולל צרפת, שם הוא ידוע בשם אנטריקוט. אנטריקוט ידוע גם כסטייק צלעות בארצות הברית.

איך לבשל אנטריקוט בתנור

בישול אנטריקוט בתנור הוא דרך מצוינת לקבל סטייק טעים ועסיסי. המפתח לבישול אנטריקוט בתנור הוא לוודא שהסטייק מבושל לטמפרטורה הרצויה. הנה כמה טיפים לבישול אנטריקוט בתנור:

1. מחממים את התנור

לפני תחילת הבישול, חממו את התנור לטמפרטורה הרצויה. הטמפרטורה צריכה להיות בין 350°F ל-400°F (175°C ו-200°C).

2. מתבלים את הסטייק

לאחר שהתנור מחומם מראש, מתבלים את הסטייק במלח ופלפל. אפשר להוסיף גם תבלינים אחרים, כמו אבקת שום, אבקת בצל או עשבי תיבול.

3. מכניסים את הסטייק לתנור

מניחים את הסטייק בתבנית צלייה או בתבנית אפייה. מוודאים שהסטייק לא נוגע בדפנות המחבת.

4. מבשלים את הסטייק

מבשלים את הסטייק בתנור שחומם מראש במשך 10 עד 12 דקות. יש לבשל את הסטייק לטמפרטורה פנימית של 145°F (63°C) עבור מדיום-רייר, או 160°F (71°C) עבור מדיום.

5. תנו לסטייק לנוח

לאחר שהסטייק מבושל לטמפרטורה הרצויה, מוציאים אותו מהתנור ונותנים לו לנוח 5 דקות לפני ההגשה. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל הסטייק.

טיפים לאנטרקוט המושלם

הנה כמה טיפים להשגת האנטריקוט המושלם:

1. השתמשו במדחום לבשר

שימוש במדחום לבשר הוא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהסטייק מבושל לטמפרטורה הרצויה. מכניסים את המדחום לחלק העבה ביותר של הסטייק וממתינים שהטמפרטורה תגיע לרמה הרצויה.

2. תן לסטייק להגיע לטמפרטורת החדר

לפני בישול הסטייק, הניחו לו להגיע לטמפרטורת החדר. זה יעזור לסטייק להתבשל בצורה אחידה ולמנוע ממנו להתייבש.

3. השתמשו במחבת ברזל יצוק

שימוש במחבת ברזל יצוק היא דרך מצוינת לקבל קרום יפה ופריך על הסטייק. מחממים את המחבת על אש בינונית-גבוהה ומוסיפים כף שמן. לאחר שהשמן חם, מוסיפים את הסטייק ומבשלים 2 עד 3 דקות לכל צד.

4. מוסיפים רוטב פיניש

לאחר שהסטייק מבושל, הוסף רוטב לסיים כדי לתת לו טעם נוסף. נסה זיגוג בלסמי, רוטב חמאת שום או צמצום יין אדום.

סיכום

בישול אנטריקוט בתנור הוא דרך מצוינת לקבל סטייק טעים ועסיסי. המפתח לבישול אנטריקוט בתנור הוא לוודא שהסטייק מבושל לטמפרטורה הרצויה. מחממים את התנור, מתבלים את הסטייק, מכניסים אותו לתנור ומבשלים אותו במשך 10 עד 12 דקות. נותנים לסטייק לנוח 5 דקות לפני ההגשה. לקבלת האנטריקוט המושלם, השתמשו במדחום לבשר, תנו לסטייק להגיע לטמפרטורת החדר, השתמשו במחבת ברזל יצוק והוסיפו רוטב לסיים. לטיפים וטריקים נוספים על בישול אנטריקוט, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן