דף הבית » מתי » תוך כמה זמן נמשכת אשרת שנגן?

תוך כמה זמן נמשכת אשרת שנגן?

צרו איתנו קשר

. תוך כמה זמן נמשכת אשרת שנגן?

מהי ויזת שנגן?

ויזת שנגן היא סוג של ויזה המאפשרת לנוסעים לבקר בכל אחת מ-26 המדינות שהן חלק מאזור שנגן. אזור שנגן הוא אזור באירופה שביטל דרכונים וכל סוג אחר של ביקורת גבולות בגבולותיהם המשותפים. המשמעות היא שמטיילים יכולים לנוע בחופשיות בין המדינות באזור שנגן מבלי לעבור בדיקות הגירה נוספות.

כמה זמן נמשכת אשרת שנגן?

משך אשרת שנגן תלוי בסוג הויזה המונפקת. ככלל, ויזת שנגן יכולה להימשך בין מספר ימים למספר חודשים. הסוג הנפוץ ביותר של ויזת שנגן הוא אשרת שהייה קצרה, אשר תקפה עד 90 ימים בפרק זמן של 180 יום. המשמעות היא שמטייל יכול לשהות באזור שנגן עד 90 ימים בתוך תקופה של שישה חודשים.

סוגי אשרות שנגן

ישנם מספר סוגים של ויזות שנגן שנוסעים יכולים להגיש להם בקשה. הסוג הנפוץ ביותר הוא ויזה לשהייה קצרה, אשר תקפה עד 90 יום בתוך תקופה של 180 יום. ישנה גם ויזה לשהייה ארוכה, שתקפה עד שנה. בנוסף, ישנן גם ויזות מעבר, בתוקף עד חמישה ימים, ואשרות מעבר לנמל תעופה, בתוקף עד 48 שעות.

ויזה לשהייה קצרה

אשרת שהייה קצרה היא הסוג הנפוץ ביותר של ויזת שנגן והיא תקפה עד 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום. סוג זה של ויזה מונפקת בדרך כלל לביקורי תיירות, עסקים או משפחות.

ויזה לשהייה ארוכה

אשרת שהות ארוכה תקפה עד שנה והיא ניתנת בדרך כלל ללימודים, עבודה או איחוד משפחות. ויזה מסוג זה ניתנת לרוב למטרה מסוימת ואינה ניתנת לחידוש.

ויזת מעבר

אשרת המעבר תקפה עד חמישה ימים והיא מונפקת בדרך כלל לנוסעים העוברים באזור שנגן בדרכם ליעד אחר. ויזה מסוג זה ניתנת לרוב למטרה מסוימת ואינה ניתנת לחידוש.

ויזת מעבר לשדה התעופה

אשרת המעבר לשדה התעופה תקפה לעד 48 שעות והיא מונפקת בדרך כלל לנוסעים העוברים באזור שנגן בדרכם ליעד אחר. ויזה מסוג זה מונפקת לרוב למטרה מסוימת ואינה ניתנת לחידוש.

דרישות אשרת שנגן

על מנת להיות זכאים לאשרת שנגן, על הנוסעים לעמוד בדרישות מסוימות. דרישות אלו כוללות דרכון תקף, הוכחה לכספים מספקים, הוכחת ביטוח נסיעות וכרטיס חזרה תקף. בנוסף, מטיילים חייבים לספק סיבה תקפה לביקורם, כגון תיירות, עסקים או ביקור משפחתי.

השוואה מהירה

סוג ויזה משך שהייה
ויזה לשהייה קצרה עד 90 ימים בפרק זמן של 180 יום
ויזה לשהייה ארוכה עד שנה אחת
ויזת מעבר עד חמישה ימים
ויזת מעבר לשדה התעופה עד 48 שעות

סיכום

ויזת שנגן היא סוג של ויזה המאפשרת למטיילים לבקר בכל אחת מ-26 המדינות שהן חלק מאזור שנגן. משך אשרת שנגן תלוי בסוג הויזה המונפקת. ככלל, ויזת שנגן יכולה להימשך בין מספר ימים למספר חודשים. על מנת להיות זכאים לויזה שנגן, על הנוסעים לעמוד בדרישות מסוימות, כגון דרכון תקף, הוכחת כספים מספקים, הוכחת ביטוח נסיעות וכרטיס הלוך ושוב תקף.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן