דף הבית » מתי » תוך כמה זמן נמשכת אשרת שנגן?

תוך כמה זמן נמשכת אשרת שנגן?

צרו איתנו קשר

תוך כמה זמן נמשכת אשרת שנגן?

מהי ויזת שנגן?

ויזת שנגן היא סוג של ויזה המאפשרת למטיילים לבקר בכל אחת מ-26 המדינות באזור שנגן עד 90 יום בתוך תקופה של 180 יום. אזור שנגן הוא קבוצה של מדינות באירופה שביטלו את ביקורת הדרכונים וההגירה בגבולותיהן ההדדיים. המשמעות היא שמטיילים יכולים לנוע בחופשיות בין המדינות ללא צורך בביקורת גבולות. אשרת שנגן ניתנת על ידי שגרירויות או קונסוליות של מדינות שנגן. מדובר בויזה לטווח קצר המאפשרת למטיילים לשהות באזור שנגן עד 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום. הויזה תקפה לכל מדינות אזור שנגן, והמטיילים יכולים לנוע בחופשיות ביניהן.

כמה זמן נמשכת אשרת שנגן?

אשרת שנגן תקפה עד 90 יום בתוך תקופה של 180 יום. המשמעות היא שמטיילים יכולים לשהות באזור שנגן עד 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום. תקופת 180 הימים מחושבת מתאריך הכניסה הראשונה לאזור שנגן.

סוגי אשרות שנגן

ישנם שני סוגים של אשרות שנגן: כניסה יחידה וכניסה מרובה. אשרת כניסה יחידה מאפשרת לנוסעים להיכנס לאזור שנגן פעם אחת ולהישאר עד 90 יום בתוך תקופה של 180 יום. אשרת כניסה מרובה מאפשרת לנוסעים להיכנס ולצאת מאזור שנגן מספר פעמים בתוך תקופה של 180 יום, אך השהות הכוללת לא תעלה על 90 יום.

הארכת אשרת שנגן

במקרים מסוימים, מטיילים עשויים להאריך את אשרת שנגן. הדבר אפשרי רק אם למטייל יש סיבה מוצדקת להארכת שהות, כגון טיפול רפואי או סיבות משפחתיות. על הנוסע להגיש בקשה להארכה לפחות 15 ימים לפני תום תוקף הויזה שלו.

השוואה מהירה

סוג ויזה מֶשֶׁך
כניסה אחת עד 90 ימים בפרק זמן של 180 יום
כניסות מרובות עד 90 ימים בפרק זמן של 180 יום

אשרת שנגן היא דרך מצוינת למטיילים לחקור את אזור שנגן. זה מאפשר למטיילים לבקר במספר מדינות באירופה מבלי לעבור ביקורת גבולות. הויזה תקפה עד 90 יום בתוך תקופה של 180 יום, ומטיילים יכולים להאריך את הויזה שלהם אם יש להם סיבה מוצדקת.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן