דף הבית » המלצות הצוות » שניצל אפוי בתנור – מתכון טעים

שניצל אפוי בתנור – מתכון טעים

צרו איתנו קשר

שניצל אפוי בתנור – מתכון טעים

מה זה שניצל?

שניצל הוא מאכל קלאסי שמקורו באוסטריה והוא פופולרי במדינות רבות בעולם. זהו קציצה דקה של בשר, בדרך כלל בשר חזיר, שלחם ומטוגן. שניצל מוגש לרוב לצד תפוחי אדמה, ירקות או סלט. זהו מאכל פופולרי בישראל, שם הוא מוגש לרוב לצד חומוס.

אפיית שניצל בתנור

אפיית שניצל בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מהמנה הקלאסית הזו ללא כל תוספת השומן מהטיגון. זוהי גם אפשרות בריאה בהרבה משניצל מטוגן מסורתי. אפיית שניצל בתנור קלה וניתנת לביצוע בכמה שלבים פשוטים.

רכיבים

– 4 צלעות חזיר ללא עצמות- 1 כוס פירורי לחם- 2 ביצים- 2 כפות שמן זית- מלח ופלפל לפי הטעם

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).2. מניחים את צלעות החזיר על קרש חיתוך ומתבלים במלח ופלפל.3. טורפים את הביצים בקערה רדודה.4. מניחים את פירורי הלחם בקערה רדודה נפרדת.5. טובלים כל צלעות חזיר בתערובת הביצים, ואז מצפים בפירורי הלחם.6. מניחים את צלעות החזיר על תבנית מרופדת בנייר אפייה.7. מזלפים את שמן הזית על צלעות החזיר.8. אופים בתנור שחומם מראש במשך 25-30 דקות, או עד שצלעות החזיר מוכנות.

השוואה מהירה

שיטה זְמַן קלוריות
מטוגן 15 דקות 400-500
אפוי 25-30 דקות 200-300

אפיית שניצל בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מהמנה הקלאסית הזו ללא כל תוספת השומן מהטיגון. זוהי גם אפשרות בריאה בהרבה משניצל מטוגן מסורתי. זמן האפייה קצת יותר ארוך מאשר טיגון, אבל התוצאה הסופית היא ארוחה טעימה ובריאה יותר. שניצל הוא מאכל רב תכליתי שניתן להגיש עם מגוון צדדים. אפשר להגיש עם תפוחי אדמה, ירקות או סלט. זו גם מנה נהדרת להגשה עם חומוס. לארוחה קלה ומהירה, הגישו את השניצל עם תוספת של אורז או קוסקוס. אפיית שניצל בתנור היא דרך קלה וטעימה ליהנות מהמנה הקלאסית הזו. בעזרת כמה צעדים פשוטים, תוכלו ליהנות מגרסה בריאה יותר של המנה הקלאסית הזו. נסו את המתכון הזה לארוחה טעימה ובריאה שכל המשפחה תאהב. למידע נוסף על שניצל, בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן