דף הבית » מה היה » רוסטביף בתנור – מתכון טעים וקל

רוסטביף בתנור – מתכון טעים וקל

צרו איתנו קשר

רוסטביף בתנור – מתכון טעים וקל

רוסטביף בתנור – מתכון טעים וקל

רוסטביף בתנור הוא מאכל קלאסי שהוא גם טעים וגם קל להכנה. בין אם אתם מחפשים ארוחת ערב פשוטה של לילה או ארוחה מיוחדת לאירועים, רוסטביף בתנור בטוח ישמח. עם רק כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול לאכול ארוחת ערב צלי בקר טעימה תוך זמן קצר.

רכיבים

להכנת רוסטביף בתנור תזדקקו למרכיבים הבאים: – 2-3 פאונד צלי בקר – 2 כפות שמן זית – 2 כפות אבקת שום – 2 כפות אבקת בצל – 2 כפות אורגנו מיובש – 2 כפות טימין מיובש – 2 כפות רוזמרין מיובש – מלח ופלפל לפי הטעם

הוראות

1. מחממים את התנור ל-350 מעלות פרנהייט. 2. משפשפים את הצלי בשמן הזית ומתבלים באבקת השום, אבקת הבצל, האורגנו, הטימין, הרוזמרין, המלח והפלפל. 3. מניחים את הצלי בתבנית צלייה ומכסים בנייר אלומיניום. 4. צולים בתנור שחומם מראש למשך שעה ו-30 דקות. 5. מסירים את נייר הכסף וממשיכים לצלות 30 דקות נוספות, או עד שהצלי מבושל למידת העשייה הרצויה. 6. מוציאים את הצלי מהתנור ונותנים לו לנוח 10 דקות לפני שפורסים ומגישים.

טיפים לצלי בקר מושלם

– השתמשו במדחום לבשר כדי לוודא שהצלי מבושל למידת העשייה הרצויה. – הניחו לצלי לנוח 10 דקות לפני החיתוך כדי להבטיח שהמיץ ננעלים בפנים. – השתמשו בסכין חדה כדי לפרוס את הצלי לקבלת התוצאות הטובות ביותר. – לתוספת טעם, הוסיפו כמה כפות חמאה למחבת הצלייה לפני הבישול.

השוואה מהירה

רכיבים הוראות
2-3 פאונד צלי בקר מחממים תנור ל-350 מעלות פרנהייט
2 כפות שמן זית מושחים את הצלי בשמן זית ומתבלים
2 כפות אבקת שום מניחים את הצלי בתבנית צלייה ומכסים בנייר כסף
2 כפות אבקת בצל צולים במשך שעה ו-30 דקות
2 כפות אורגנו מיובש מסירים את נייר הכסף וממשיכים לצלות 30 דקות
2 כפות טימין מיובש מוציאים את הצלי מהתנור ומניחים לנוח 10 דקות
2 כפות רוזמרין מיובש פורסים ומגישים
מלח ופלפל לפי הטעם

רוסטביף בתנור הוא מאכל קלאסי שבטוח ישמח. עם רק כמה מרכיבים פשוטים וכמה שלבים פשוטים, אתה יכול לאכול ארוחת ערב צלי בקר טעימה תוך זמן קצר. לתוספת טעם, הוסיפו כמה כפות חמאה למחבת הצלייה לפני הבישול. השתמשו במדחום בשר כדי להבטיח שהצלי מבושל למידת העשייה הרצויה ותן לצלי לנוח 10 דקות לפני החיתוך כדי להבטיח שהמיץ ננעלים בפנים. לטיפים וטריקים נוספים כיצד להכין את הרוסטביף המושלם בתנור, בדוק להוציא את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן