דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות כשהעור מתקלף לאחר השיזוף?

מה לעשות כשהעור מתקלף לאחר השיזוף?

צרו איתנו קשר

מה גורם לקילוף עור לאחר שיזוף?

שיזוף הוא דרך פופולרית לקבל זוהר מנשק שמש, אבל זה יכול לבוא עם כמה תופעות לוואי לא רצויות. אחת הבעיות הנפוצות ביותר היא קילוף העור לאחר שיזוף. זה יכול להיגרם ממגוון גורמים, כולל חשיפת יתר לשמש, שימוש בסוג שגוי של מוצר שיזוף, או אפילו תגובה אלרגית למוצר השיזוף.

כיצד למנוע קילוף עור לאחר שיזוף

הדרך הטובה ביותר למנוע קילוף עור לאחר השיזוף היא לנקוט באמצעי זהירות עוד לפני שמתחילים להשתזף. להלן כמה טיפים שיעזרו לך להימנע מקילוף עור לאחר השיזוף:• השתמש בקרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30.• הימנע משיזוף במשך יותר מ-20 דקות בכל פעם.• לבש ביגוד מגן, כגון כובע ומשקפי שמש.• השתמש בקרם שיזוף או ספריי המיועד לסוג העור שלך. • פילינג את העור שלך לפני השיזוף כדי להסיר תאי עור מתים. • שתו הרבה מים כדי לשמור על לחות העור.

הימנע מחשיפת יתר לשמש

חשיפת יתר לשמש עלולה לגרום לקילוף העור לאחר השיזוף. כדי להימנע מכך, הגבילו את זמנכם בשמש והשתמשו בקרם הגנה עם מקדם הגנה של לפחות 30. אם אתם מתכוונים לשהות בשמש למשך זמן ממושך, הקפידו למרוח שוב קרם הגנה כל שעתיים.

בחר את מוצר השיזוף הנכון

שימוש בסוג שגוי של מוצר שיזוף עלול לגרום לקילוף העור לאחר השיזוף. כדי להימנע מכך, הקפידו לבחור במוצר שיזוף המיועד לסוג העור שלכם. אם יש לך עור רגיש, בחר במוצר שמיועד במיוחד לעור רגיש.

טפל בפילינג עור לאחר השיזוף

אם אתה חווה קילוף עור לאחר השיזוף, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לטפל בו. ראשית, הקפד לשמור על לחות העור שלך על ידי שתייה מרובה של מים. ניתן גם למרוח קרם לחות שיעזור להרגיע את העור ולהפחית את הקילוף. אם הקילוף חמור, מומלץ לשקול שימוש בקרם הידרוקורטיזון כדי לסייע בהפחתת דלקת וגירוי.

מתי לפנות לרופא

אם אתם חווים קילוף עור חמור לאחר השיזוף, חשוב לפנות לרופא. רופא יכול לסייע באבחון הגורם לקילוף ולהמליץ על דרך הטיפול הטובה ביותר. ייתכן שהם גם יוכלו להמליץ על סוג אחר של מוצר שיזוף המתאים יותר לסוג העור שלך. שיזוף יכול להיות דרך מצוינת לקבל זוהר מנשק שמש, אבל חשוב לנקוט באמצעי הזהירות הדרושים כדי למנוע קילוף העור לאחר שִׁזוּף. הקפידו להשתמש בקרם הגנה, ללבוש ביגוד מגן ולבחור את מוצר השיזוף המתאים לסוג העור שלכם. אם אתם חווים קילוף עור לאחר השיזוף, הקפידו לטפל בו כראוי ולפנות לרופא במידת הצורך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן