דף הבית » אנציקלופדיה » מה לעשות עם בגד שנצבע בכביסה?

מה לעשות עם בגד שנצבע בכביסה?

צרו איתנו קשר

מהי העברת צבע?

העברת צבע היא בעיה נפוצה המתרחשת כאשר בגד נשטף עם פריטים אחרים המכילים צבע. הצבע מהפריטים האחרים יכול לעבור על הבגד, וכתוצאה מכך בד מוכתם וחסר צבע. זה יכול להיות בעייתי במיוחד אם הצבע הוא מפריט בצבע עז, כמו גרב אדומה. למרבה המזל, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי למנוע העברת צבע ולטפל בבגד שנצבע בכביסה.

כיצד למנוע העברת צבע

מיין את הכביסה שלך

הדרך הטובה ביותר למנוע העברת צבע היא למיין את הכביסה לפני הכביסה. הפרד פריטים לפי צבע ושטוף צבעים דומים יחד. זה יעזור למנוע מהצבע מפריט אחד לעבור לאחר.

השתמש במים קרים

בעת שטיפת פריטים הנוטים להעברת צבע, כגון פריטים בצבעים עזים, השתמש במים קרים במקום חמים. מים חמים יכולים לגרום לצבע להיות מסיס יותר, מה שהופך אותו לסביר יותר לעבור לפריטים אחרים.

השתמש ב-Color Catcher

לוכד צבע הוא סוג של יריעת כביסה שנועדה לספוג עודפי צבע מהכביסה. זה יכול לעזור למנוע העברת צבע ויכול לשמש גם לטיפול בבגד שכבר נצבע בכביסה.

השתמש בחומר ניקוי בטוח לצבע

שימוש בחומר ניקוי בטוח לצבע יכול לסייע במניעת העברת צבע. חומרי ניקוי בטוחים לצבע נועדו להיות עדינים לצבעים ויכולים לעזור למנוע מהצבע לעבור לפריטים אחרים.

כיצד לטפל בבגד שנצבע בכביסה

להשרות את הבגד

אם בגד נצבע בכביסה, השלב הראשון הוא להשרות אותו בתמיסה של מים קרים וחומר ניקוי עמיד לצבע. הניחו לבגד להיספג לפחות 30 דקות לפני הכביסה.

לכבס את הבגד

לאחר ההשריה, שטפו את הבגד במים קרים עם חומר ניקוי עמיד לצבע. במידת האפשר, שטפו את הבגד בנפרד מפריטים אחרים.

השתמש ב-Color Catcher

שימוש בלכד צבע יכול לעזור לספוג כל עודפי צבע שעלולים להופיע בכביסה. הניחו את לוכד הצבעים בכביסה עם הבגד ואפשרו לו לספוג עודפי צבע.

יבש את הבגד באוויר

לאחר כיבוס הבגד, יבש אותו באוויר במקום להשתמש במייבש. החום מהמייבש יכול לגרום לצבע להתקבע, מה שמקשה על הסרתו.

סיכום

העברת צבע היא בעיה נפוצה שיכולה להתרחש כאשר בגד נשטף עם פריטים אחרים המכילים צבע. למרבה המזל, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי למנוע העברת צבע ולטפל בבגד שנצבע בכביסה. מיון הכביסה, שימוש במים קרים, שימוש בתופסת צבע ושימוש בחומר ניקוי בטוח לצבע יכולים לסייע במניעת העברת צבע. אם בגד כבר נצבע בכביסה, השרייתו בתמיסה של מים קרים וחומר ניקוי חסין צבע, כיבוסו במים קרים, באמצעות לוכד צבעים וייבוש באוויר יכולים לסייע בטיפול בבגד.

מניעת העברת צבע טיפול בבגד שנצבע בכביסה
מיין את הכביסה שלך להשרות את הבגד
השתמש במים קרים לכבס את הבגד
השתמש ב-Color Catcher השתמש ב-Color Catcher
השתמש בחומר ניקוי בטוח לצבע יבש את הבגד באוויר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן