דף הבית » המלצות העורכים » למה אני נראה מכוער בתמונות?

למה אני נראה מכוער בתמונות?

2023-05-21 21:29:00+02:00

צרו איתנו קשר

למה אנחנו נראים מכוערים בתמונות?

האם אי פעם הסתכלת על תמונה שלך וחשבת, "אני נראית כל כך מכוער!"? זו תחושה נפוצה, והיא יכולה להיות ממש מייאש. אבל למה זה קורה? למה אנחנו נראים כל כך שונים בתמונות ממה שאנחנו נראים בחיים האמיתיים? התשובה טמונה באופן שבו המוח שלנו מעבד תמונות. המוח שלנו מחובר לזיהוי פנים, וכשאנחנו מסתכלים על תמונה של עצמנו, המוח שלנו מנסה להבין מה אנחנו רואים. אבל בגלל שתמונה היא ייצוג דו מימדי של אובייקט תלת מימדי, המוח שלנו לא ממש יכול להבין את זה. זה מוביל לכך שאנו תופסים את הפנים שלנו כמעוותות או "מכוערות".

איך להיראות טוב יותר בתמונות

אז, אם המוח שלנו מחויב לתפוס את הפנים שלנו כמעוותות, איך נוכל לוודא שאנחנו נראים במיטבנו בתמונות? להלן מספר טיפים: 1. ודא שאתה באור הנכון. אור טבעי הוא תמיד הטוב ביותר, מכיוון שהוא יגרום לתכונות שלך להיראות טבעיות יותר. הימנע מתאורה חזקה ומלאכותית, מכיוון שזו עלולה לגרום לתכונות שלך להיראות קשות ומעוותות.2. מצא את הזווית הטובה ביותר שלך. לכל אחד יש "צד טוב", ומציאת שלך יכולה לעשות הבדל עצום באיך שאתה נראה בתמונות. ניסוי עם זוויות ותנוחות שונות עד שתמצא את האחת המתאימה לך ביותר.3. חיוך! חיוך הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לוודא שאתה נראה במיטבך בתמונות. חיוך אמיתי יגרום לתכונות שלך להיראות טבעיות ומושכות יותר.4. אל תגזים. יותר מדי איפור או יותר מדי פילטרים יכולים לגרום לך להיראות לא טבעי ומעוות. שמור על זה פשוט וטבעי לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

למה אנחנו צריכים לאמץ את התמונות המכוערות שלנו

קל להיתפס בניסיון להיראות מושלם בתמונות, אבל חשוב לזכור שהתמונות ה"מכוערות" שלנו תקפות בדיוק כמו ה"מושלמות" שלנו. התמונות ה"מכוערות" שלנו הן תזכורת שכולנו בני אדם, וזה משהו שצריך לחגוג. אז בפעם הבאה שתסתכלו על תמונה של עצמכם ותחשבו, "אני נראית כל כך מכוער!", נסו לזכור שזה בסדר. חבק את התמונות ה"מכוערות" שלך, וזכור שאתה יפה, לא משנה מה.

סיכום

זה נורמלי להרגיש שאתה נראה מכוער בתמונות, אבל חשוב לזכור שהמוח שלנו מחויב לתפוס את הפנים שלנו כמעוותות. עם כמה טיפים פשוטים, אתה יכול לוודא שאתה נראה במיטבך בתמונות. והכי חשוב, זכרו לאמץ את התמונות ה"מכוערות" שלכם ולחגוג את היופי הייחודי שלכם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן