דף הבית » הכי חם » כמה שוקל דוב גומי?

כמה שוקל דוב גומי?

2023-05-20 17:45:00+02:00

צרו איתנו קשר

מה זה דוב גומי?

דוב גומי הוא ממתק קטן ולעיס שצורתו כמו דוב. הוא עשוי מתערובת של סוכר, סירופ גלוקוז, עמילן, חומרי טעם וריח, צבעי מאכל, חומצת לימון וג'לטין. דובי גומי פופולריים בקרב ילדים ומבוגרים כאחד, והם מגיעים במגוון של טעמים וצבעים.

כמה שוקל דוב גומי?

משקלו של דוב גומי תלוי בגודלו ובצורתו. בדרך כלל, דוב גומי בגודל רגיל שוקל בין 0.5 ל-1.0 גרם. עם זאת, כמה דובי גומי יכולים לשקול עד 2.0 גרם.

קלוריות של דוב גומי

דובי גומי עשירים בקלוריות. דוב גומי בגודל רגיל מכיל כ-10 קלוריות. עם זאת, ספירת הקלוריות יכולה להשתנות בהתאם לגודל ולטעם של דוב הגומי.

עובדות תזונה של דוב גומי

דובי גומי הם לא חטיף בריא. הם עשירים בסוכר ואינם מכילים ערך תזונתי. דוב גומי בגודל רגיל מכיל כ-4 גרם סוכר, 0 גרם שומן, 0 גרם חלבון ו-0 גרם סיבים.

השוואת דוב גומי

כדי להבין טוב יותר כמה שוקל דוב גומי, בואו נשווה אותו לפריטים אחרים.

פריט משקל (גרם)
דוב גומי 0.5 – 2.0
עַנָב 0.2 – 0.3
תּוּת 0.2 – 0.3
אוכמנית 0.2 – 0.3
צימוק 0.2 – 0.3

כפי שאתה יכול לראות, דוב גומי כבד הרבה יותר מענב, תות, אוכמניות או צימוק.

סיכום

דובי גומי הם פינוק פופולרי, אבל כמה הם שוקלים? בדרך כלל, דוב גומי בגודל רגיל שוקל בין 0.5 ל-1.0 גרם. עם זאת, כמה דובי גומי יכולים לשקול עד 2.0 גרם. דובי גומי עשירים בקלוריות ובסוכר, והם אינם מכילים ערך תזונתי. כדי להבין טוב יותר כמה שוקל דוב גומי, בואו נשווה אותו לפריטים אחרים. כפי שאתה יכול לראות, דוב גומי כבד הרבה יותר מענב, תות, אוכמניות או צימוק. למידע נוסף על דובי גומי, אתה יכול לבקר בכמה שוקל דוב גומי? .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן