דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן תינוק צריך לישון בצהריים?

כמה זמן תינוק צריך לישון בצהריים?

צרו איתנו קשר

כמה זמן תינוק צריך לישון בצהריים?

כמה שינה צריך תינוק בצהריים?

כשמדובר בתינוקות, שינה חיונית. תינוקות זקוקים ליותר שינה ממבוגרים, וכמות השינה לה הם זקוקים משתנה ככל שהם גדלים. לדעת כמה שינה תינוק צריך בצהריים יכולה לעזור להורים להבטיח שהתינוק שלהם מקבל מספיק מנוחה. בצהריים, תינוקות בגילאי 0-3 חודשים צריכים לישון כ-2-3 שעות. תינוקות בגילאי 4-11 חודשים צריכים לישון 1-2 שעות. תינוקות בגילאי 12-17 חודשים צריכים לישון 1-2 שעות.

טיפים כדי להבטיח שהתינוק שלך ישנה מספיק בצהריים

צור לוח זמנים לשינה

יצירת לוח זמנים לשינה עבור תינוקך יכולה לעזור להבטיח שהוא ישנה מספיק בצהריים. לוח השינה צריך לכלול שעת שינה ושעת ערות עקבית, כמו גם תנומות לאורך היום. חשוב לעמוד בלוח הזמנים עד כמה שניתן, שכן זה יעזור לגוף של תינוקך להסתגל לשגרה.

צור סביבת שינה

יצירת סביבת שינה נוחה ומרגיעה עבור תינוקך יכולה לעזור לו לקבל את המנוחה הדרושה לו. החדר צריך להיות חשוך ושקט, והטמפרטורה צריכה להיות נוחה. אתה יכול גם להשתמש ברעש לבן או במאוורר כדי לעזור לתינוקך לישון.

הגבל גירוי

חשוב להגביל את הגירוי לפני השינה. משמעות הדבר היא הימנעות מרעשים חזקים, אורות בהירים ופעילויות מעוררות. במקום זאת, בחרו בפעילויות שקטות כמו קריאה או חיבוק.

עודד הרגעה עצמית

עידוד התינוק שלך להרגעה עצמית יכול לעזור לו לקבל את המנוחה הדרושה לו. משמעות הדבר היא ללמד אותם להירדם בעצמם ללא צורך לנדנד או להחזיק אותם. אתה יכול לעשות זאת על ידי הכנסתם בעריסה שלהם כשהם מנומנמים אך עדיין ערים.

סיכום

שינה מספקת חיונית לתינוקות, והידיעה כמה שינה תינוק צריך בצהריים יכולה לעזור להורים להבטיח שהתינוק שלהם מקבל מספיק מנוחה. יצירת לוח זמנים לשינה, יצירת סביבת שינה, הגבלת גירוי ועידוד הרגעה עצמית יכולים כולם לעזור לתינוקות לקבל את המנוחה הדרושה להם. למידע נוסף על שנת תינוק, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן