דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן צריך לישון תינוק בן 9 חודשים?

כמה זמן צריך לישון תינוק בן 9 חודשים?

צרו איתנו קשר

כמה זמן צריך לישון תינוק בן 9 חודשים?

כמה שינה צריך ילד בן 9 חודשים?

תינוק בן 9 חודשים צריך בין 11 ל-12 שעות שינה בכל לילה. במהלך היום, הם צריכים לקחת שתי תנומות שנמשכות בין שעה ל-3 שעות כל אחת. זהו זמן חשוב עבור התינוק שלך לקבל את המנוחה שהוא צריך כדי לגדול ולהתפתח.

יצירת לוח זמנים לשינה לילד בן 9 חודשים

יצירת לוח זמנים לשינה לילד בן 9 החודשים שלך יכולה לעזור להם לקבל את המנוחה שהם צריכים. התחל בקביעת שעת השינה לתינוקך בין 7 ל-8 בערב. זה יעזור להם לקבל את 11 עד 12 שעות השינה שהם צריכים בכל לילה. במהלך היום, אתה יכול להגדיר שתי תנומות לתינוק שלך. התנומה הראשונה צריכה להיות בין 9 ל-10 בבוקר והתנומה השנייה צריכה להיות בין 1 ל-2 בצהריים. אם תינוקך מתקשה לישון, ייתכן שתצטרך להתאים את זמני התנומות שלו.

טיפים שיעזרו לך לישון בת 9 חודשים

יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לילד בן 9 החודשים שלך לקבל את המנוחה שהוא צריך. ראשית, ודא שחדר השינה שלהם חשוך ושקט. זה יעזור להם להירגע ולהירדם. שנית, קבע שגרת שינה. זה יכול לכלול אמבטיה, קריאת ספר או שירת שיר ערש. ביצוע אותו הדבר בכל לילה יעזור לתינוקך לזהות שהגיע הזמן ללכת לישון. שלישית, וודא שהתינוק שלך מקבל מספיק פעילות גופנית במהלך היום. זה יעזור להם להתעייף ולהתכונן לשינה. לבסוף, הימנע מלתת לתינוקך קפאין או משקאות ממותקים לפני השינה. אלה יכולים להקשות עליהם להירדם.

סיכום

שינה מספקת חשובה לגדילה והתפתחות של תינוקך בן 9 חודשים. קביעת לוח זמנים לשינה וביצוע טיפים שיעזרו להם לישון יכולים לעזור לתינוקך לקבל את המנוחה הדרושה לו. דאגו לחדר השינה שלהם חשוך ושקט, קבעו שגרת שינה, הקפידו על פעילות גופנית מספקת במהלך היום, והימנעו מלתת להם קפאין או משקאות ממותקים לפני השינה. בעזרת הטיפים האלה, התינוק שלך בן 9 חודשים יכול לקבל את המנוחה שהוא צריך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן