דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן צריך לישון תינוק בן 4 חודשים?

כמה זמן צריך לישון תינוק בן 4 חודשים?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן צריך לישון תינוק בן 4 חודשים?

כמה שינה צריך בן 4 חודשים?

בגיל ארבעה חודשים, תינוקך אמור לישון בין 14 ל-15 שעות בפרק זמן של 24 שעות. זה כולל תנומות במהלך היום ושנת לילה מלאה. במהלך היום, התינוק שלך צריך לקחת שתיים עד שלוש תנומות שנמשכות בין 30 דקות לשעתיים. בלילה, התינוק שלך צריך לישון 10 עד 11 שעות.

מה אם התינוק שלי לא ישן מספיק?

אם התינוק שלך לא ישן מספיק, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי לעזור. ראשית, ודא שהתינוק שלך נמצא בסביבה נוחה. זה אומר שהחדר צריך להיות חשוך ושקט, והטמפרטורה צריכה להיות נוחה. כמו כן, עליך לוודא שהתינוק שלך מקבל מספיק פעילות גופנית במהלך היום. זה יעזור לעייף אותם ויקל עליהם להירדם.

קבע שגרת שינה

ביסוס שגרת השינה חשובה גם היא. זה צריך לכלול כמה פעילויות מרגיעות כמו אמבטיה חמה, קריאת ספר או שירת שיר ערש. ביצוע אותן פעילויות בכל לילה יעזור לתינוקך לזהות שהגיע הזמן לישון.

הימנע מגירוי יתר

חשוב גם להימנע מגירוי יתר של תינוקך לפני השינה. משמעות הדבר היא הימנעות מפעילויות כגון משחק בצעצועים או צפייה בטלוויזיה. במקום זאת, התמקדו בפעילויות מרגיעות כמו קריאה או חיבוק.

צור לוח זמנים לשינה

יצירת לוח זמנים לשינה יכולה גם לעזור לתינוקך לישון מספיק. משמעות הדבר היא קביעת שעת שינה ושעת השכמה עקבית בכל יום. זה יעזור לגוף של תינוקך להתרגל ללוח זמנים קבוע של שינה.

השוואה מהירה

גיל שינה מוחלטת שנת לילה תנומות
4 חודשים 14-15 שעות 10-11 שעות 2-3 תנומות

בסך הכל, חשוב לוודא שהתינוק בן הארבעה חודשים שלך ישנה מספיק. המשמעות היא יצירת סביבה נוחה, ביסוס שגרת שעות שינה, הימנעות מגירוי יתר ויצירת לוח זמנים לשינה. אם אתה עדיין מתקשה להרדים את תינוקך, שקול לדבר עם הרופא שלך לקבלת עצות נוספות. כדי ללמוד עוד על איך לגרום לתינוק שלך לישון, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן