דף הבית » מתי » כמה זמן פחזניות צריכות להישאר בתנור לאחר האפייה

כמה זמן פחזניות צריכות להישאר בתנור לאחר האפייה

צרו איתנו קשר

כמה זמן פחזניות צריכות להישאר בתנור לאחר האפייה

מה זה פאף?

פחזנית היא סוג של מאפה שעשוי מבצק קל ואוורירי. בדרך כלל מכינים את הבצק עם חמאה, קמח וביצים, ולאחר מכן מרדדים וחותכים לצורות. לאחר מכן ממלאים את הבצק במגוון מרכיבים, כגון גבינה, ירקות או בשרים, ולאחר מכן אופים בתנור. פחזניות הן חטיף או מתאבן פופולרי, וניתן להגיש אותן חמות או קרות.

כמה זמן פחזניות צריכות להישאר בתנור?

משך הזמן שהפחזניות צריכות להישאר בתנור תלוי בסוג הפחזנית ובמרכיבים המשמשים. בדרך כלל, פחזניות צריכות להישאר בתנור כ-15-20 דקות, או עד שהמאפה מזהיב והמלית מוכנה. חשוב לשים עין על הפחזניות בזמן האפייה, כי הן עלולות להישרף במהירות.

טיפים לאפיית פחזניות

באפיית פחזניות חשוב להשתמש בסוג הבצק הנכון. בצק עלים הוא האפשרות הטובה ביותר, שכן הוא יעניק לפחזניות מרקם קליל ואוורירי. חשוב גם להשתמש בטמפרטורה הנכונה באפיית פחזניות. יש לחמם את התנור ל-375°F (190°C) לפני האפייה.

איך לדעת מתי הנשיפות מסתיימות

הדרך הטובה ביותר לדעת מתי הסתיימו הפחזניות היא לחפש צבע חום זהוב על המאפה. גם המילוי צריך להיות מבושל ולכן חשוב לבדוק את הפחזניות כדי לוודא שהמילוי אינו נוזלי. אם הפחזניות עדיין בצבע חיוור, יש להשאיר אותן בתנור לעוד כמה דקות.

טיפים לאחסון פחזניות

לאחר סיום האפייה של הפחזניות, יש להוציא אותן מהתנור ולתת להן להתקרר לחלוטין לפני האחסון. ניתן לאחסן פחזניות בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד 3 ימים. לאחסון ארוך יותר, ניתן להקפיא פחזניות עד 3 חודשים. כדי לחמם מחדש פחזניות קפואות, מניחים אותן על נייר אפייה ואופים בתנור שחומם מראש ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס) במשך כ-10 דקות.

סיכום

פחזניות הן חטיף או מתאבן טעים שניתן למלא במגוון מרכיבים. באפיית פחזניות חשוב להשתמש בסוג הבצק הנכון ובטמפרטורה הנכונה. הפחזניות צריכות להישאר בתנור כ-15-20 דקות, או עד שהמאפה מזהיב והמלית מוכנה. לאחר סיום האפייה של הפחזניות, יש להוציא אותן מהתנור ולתת להן להתקרר לחלוטין לפני האחסון. לטיפים וטריקים נוספים על אפיית פחזניות, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן