דף הבית » מתי » כמה זמן פחזניות צריכות להישאר בתנור לאחר האפייה?

כמה זמן פחזניות צריכות להישאר בתנור לאחר האפייה?

צרו איתנו קשר

כמה זמן פחזניות צריכות להישאר בתנור לאחר האפייה?

מה זה פחזניות?

פחזניות הן סוג של מאפה שעשוי מבצק שממולא בקרם, רפרפת או ריבה. הם בדרך כלל עגולים ובעלי מרקם מתקלף. ניתן להגיש פחזניות כקינוח או כנשנוש. הם פופולריים במדינות רבות ברחבי העולם, כולל ישראל.

איך אופים פחזניות

אפיית פחזניות היא תהליך פשוט יחסית. ראשית, מחממים את התנור לטמפרטורה הרצויה. לאחר מכן, מרדדים את בצק העלים וחותכים אותו לעיגולים. מניחים את העיגולים על תבנית מרופדת בנייר אפייה. ממלאים כל עיגול במלית הרצויה ומקפלים את שולי הבצק על המלית. מברישים את החלק העליון של הפחזניות בשטיפת ביצה ואופים במשך 15-20 דקות, או עד להזהבה.

כמה זמן פחזניות צריכות להישאר בתנור לאחר האפייה?

לאחר שהפחזניות נאפו, הן אמורות להישאר בתנור למשך 5-10 דקות נוספות. זה יעזור להבטיח שהפחזניות מבושלות ושהמילוי חם. חשוב לפקוח עין על הפחזניות בזמן הזה, שכן הן עלולות להישרף בקלות אם ישארו בתנור זמן רב מדי.

טיפים לאפיית פחזניות

באפיית פחזניות חשוב להשתמש בסוג הבצק הנכון. בצק עלים הוא האפשרות הטובה ביותר, שכן הוא יעניק לפחזניות מרקם קל ומתקלף. כמו כן, חשוב להשתמש בסוג המילוי הנכון. שמנת, ריבה וריבה הן כל האפשרויות הפופולריות, אבל ניתן להשתמש בכל סוג של מילוי.

הגשת פחזניות

לאחר אפיית הפחזניות, ניתן להגיש אותן חמות או קרות. ניתן להגיש אותם כקינוח או כנשנוש. ניתן להגיש פחזניות גם עם מגוון תוספות, כמו רוטב שוקולד, קצפת או גלידה.

אחסון פחזניות

ניתן לשמור את הפחזניות בכלי אטום עד 3 ימים. ניתן גם להקפיא אותם עד 3 חודשים. כשמחממים מחדש פחזניות קפואות, חשוב לוודא שהן מחוממות לפני ההגשה.

סיכום

אפיית פחזניות היא תהליך פשוט יחסית. חשוב להשתמש בסוג הבצק ובמילוי הנכונים, ולדאוג שהפחזניות יישארו בפרק הזמן המתאים בתנור. ניתן להגיש פחזניות חמות או קרות וניתן לשמור אותן עד 3 ימים. לטיפים וטריקים נוספים על אפיית פחזניות, בדוק את הסרטון הזה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן