דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן נמשך חיסון פוליו?

כמה זמן נמשך חיסון פוליו?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך חיסון פוליו?

מה זה פוליו?

פוליו היא מחלה קשה הנגרמת על ידי וירוס שעלול להוביל לשיתוק ואף למוות. זה מתפשט באמצעות מגע עם אדם נגוע או מזון ומים מזוהמים. פוליו שכיחה ביותר במדינות מתפתחות, אך עדיין ניתן למצוא אותה בחלקים מסוימים של העולם.

כמה זמן נמשך חיסון פוליו?

חיסון הפוליו יעיל מאוד במניעת המחלה. מומלץ לכל הילדים לקבל את החיסון לפחות שלוש פעמים לפני גיל חמש. החיסון ניתן בדרך כלל בשתי מנות, כאשר המנה השנייה ניתנת לפחות שישה חודשים לאחר הראשונה. החיסון יעיל לכל החיים ולכן אין צורך לחזור עליו.

כיצד להגן על עצמך ועל משפחתך מפני פוליו

הדרך הטובה ביותר להגן על עצמך ועל משפחתך מפני פוליו היא להתחסן. כמו כן, חשוב להקפיד על היגיינה טובה ולהימנע ממגע עם אנשים שעלולים להידבק. אם אתה נוסע למדינה שבה עדיין קיים פוליו, חשוב להתחסן לפני שאתה הולך.

הקפידו על היגיינה טובה

היגיינה טובה חיונית למניעת התפשטות פוליו. שטפו את הידיים לעיתים קרובות במים וסבון, והימנע ממגע עם אנשים שעלולים להידבק. כמו כן, חשוב להימנע ממזון ומים מזוהמים.

תחסן את ילדיך

חשוב לוודא שילדיכם מחוסנים נגד פוליו. החיסון יעיל ביותר ויכול להגן על ילדיכם מפני המחלה. הקפידו לחסן את ילדיכם לפחות שלוש פעמים לפני גיל חמש.

סיכום

פוליו היא מחלה קשה שעלולה להוביל לשיתוק ואף למוות. חיסון הפוליו יעיל ביותר במניעת המחלה, ומומלץ לכל הילדים לקבל את החיסון לפחות שלוש פעמים לפני גיל חמש. כמו כן, חשוב להקפיד על היגיינה טובה ולהימנע ממגע עם אנשים שעלולים להידבק. כדי ללמוד עוד על פוליו וכיצד להגן על עצמך ועל משפחתך, צפה בסרטון זה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן