דף הבית » מה קורה? » כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת פוסטינור?

כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת פוסטינור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת פוסטינור?

מה זה פוסטינור?

Postinor הוא סוג של אמצעי מניעה לשעת חירום שניתן להשתמש בו כדי למנוע הריון לאחר יחסי מין לא מוגנים. מדובר בכדור בודד המכיל את ההורמון לבונורגסטרל, שהוא צורה סינתטית של הורמון הפרוגסטרון. Postinor הוא היעיל ביותר כאשר הוא נלקח בתוך 72 שעות ממין לא מוגן, אך הוא עדיין יכול להיות יעיל עד 120 שעות לאחר מכן.

איך עובד Postinor?

Postinor פועלת על ידי מניעת ביוץ, כלומר כאשר ביצית משתחררת מהשחלה. זה עובד גם על ידי עיבוי ריר צוואר הרחם, מה שמקשה על הזרע להגיע לביצית. Postinor לא עובד אם אישה כבר בהריון.

מהן תופעות הלוואי של פוסטינור?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של פוסטינור הן בחילות, הקאות, כאבי ראש, סחרחורת, רגישות בשדיים ושינויים בדימום הווסת. תופעות הלוואי הללו חולפות בדרך כלל תוך מספר ימים.

כמה זמן נמשך הדימום לאחר נטילת פוסטינור?

דימום לאחר נטילת פוסטינור הוא בדרך כלל קל וקצר יותר מאשר מחזור רגיל. זה בדרך כלל נמשך כ 3-7 ימים, אבל זה יכול להימשך עד 10 ימים. חשוב לציין שפוסטינור אינו מגן מפני זיהומים המועברים במגע מיני (STIs).

מה עלי לעשות לאחר נטילת פוסטינור?

לאחר נטילת Postinor, חשוב לעקוב אחר הרופא או הרופא שלך. הם יכולים לעזור לך להחליט אם אתה זקוק לאמצעי מניעה נוספים או בדיקות לגילוי STI. כמו כן, חשוב לזכור שפוסטינור אינו אמצעי מניעה רגיל ויש להשתמש בו רק במצבי חירום. אם אתה פעיל מינית, חשוב לדבר עם הרופא שלך או עם ספק שירותי הבריאות לגבי הצורה הטובה ביותר של אמצעי מניעה עבורך.

סיכום

Postinor הוא סוג של אמצעי מניעה לשעת חירום שניתן להשתמש בו כדי למנוע הריון לאחר יחסי מין לא מוגנים. זה יעיל ביותר כאשר הוא נלקח בתוך 72 שעות של יחסי מין לא מוגנים, אבל זה עדיין יכול להיות יעיל עד 120 שעות לאחר מכן. דימום לאחר נטילת פוסטינור הוא בדרך כלל קל וקצר יותר מתקופת מחזור רגילה ונמשך בדרך כלל כ-3-7 ימים. חשוב לעקוב אחר הרופא או הרופא שלך לאחר נטילת Postinor ולזכור שזה לא אמצעי מניעה קבוע. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן