דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן מכניסים טורקיה לתנור?

כמה זמן מכניסים טורקיה לתנור?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מכניסים טורקיה לתנור?

באיזו טמפרטורה כדאי לבשל הודו?

בישול הודו בתנור הוא דרך פופולרית להכין את הציפור לארוחת חג. אבל כמה חם צריך להיות התנור? הטמפרטורה בה תשתמש תהיה תלויה בגודל ההודו ובסוג התנור שברשותך. בדרך כלל, עליך לבשל תרנגול הודו ב-350 מעלות צלזיוס (177 מעלות צלזיוס) במשך 30 דקות לכל קילוגרם.

כמה זמן לבשל הודו בתנור

משך הזמן שאתה צריך לבשל תרנגול הודו בתנור יהיה תלוי בגודל הציפור. כלל אצבע טוב הוא לבשל אותו במשך 30 דקות לכל קילוגרם. אז, אם תרנגול ההודו שלך הוא 10 פאונד, אתה צריך לבשל אותו במשך כ 5 שעות. עם זאת, כדאי תמיד להשתמש במדחום בשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של ההודו. תרנגול ההודו נעשה כאשר המדחום קורא 165°F (74°C).

טיפים לבישול הודו בתנור

כשמבשלים תרנגול הודו בתנור, יש לזכור כמה טיפים. ראשית, הקפידו לחמם את התנור לטמפרטורה הנכונה לפני הכנסת ההודו. זה יעזור להבטיח שההודו מתבשל באופן שווה. שנית, הקפידו לבסס את ההודו כל 30 דקות בערך. זה יעזור לשמור על הודו לח וטעים. לבסוף, הקפידו לתת להודו לנוח לפחות 30 דקות לפני הגילוף. זה יאפשר למיצים להתפזר מחדש בכל הציפור.

עצות בטיחות לבישול הודו בתנור

כשמבשלים תרנגול הודו בתנור, יש לזכור כמה עצות בטיחות. ראשית, הקפידו ללבוש כפפות לתנור בעת הטיפול בהודו. הציפור תהיה חמה ועלולה לגרום לכוויות אם לא מטפלים בה כראוי. שנית, הקפידו לשמור את דלת התנור סגורה בזמן שההודו מתבשל. פתיחת הדלת תגרום לירידה בטמפרטורה ועלולה לגרום לבישול ההודו להתבשל בצורה לא אחידה. לבסוף, הקפידו להשתמש במדחום בשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של ההודו. זה יעזור להבטיח שההודו מבושל לטמפרטורה בטוחה.

סיכום

בישול הודו בתנור הוא דרך פופולרית להכין את הציפור לארוחת חג. כדי להבטיח שההודו מבושל כמו שצריך, הקפידו לחמם את התנור לטמפרטורה הנכונה ולבשל את ההודו במשך 30 דקות לכל קילוגרם. בנוסף, הקפידו לבסס את ההודו כל 30 דקות ולתת לו לנוח לפחות 30 דקות לפני הגילוף. לבסוף, הקפידו להשתמש בכפפות לתנור בעת הטיפול בהודו והשתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית. למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן