דף הבית » מתי » כמה זמן מחזיק שום?

כמה זמן מחזיק שום?

צרו איתנו קשר

כמה זמן מחזיק שום?

מהו שום?

שום הוא מין בסוג הבצל, Allium. זה קשור קשר הדוק לבצל, שאלוט וכרישה. שום נמצא בשימוש נרחב ברחבי העולם בשל טעמו החריף כתיבול או תבלין. הוא שימש הן למטרות קולינריות והן למטרות רפואיות במשך אלפי שנים.

כמה זמן מחזיק שום?

שום יכול להחזיק מעמד מספר חודשים כאשר הוא מאוחסן כראוי. שום טרי יחזיק מעמד הכי הרבה זמן כשהוא מאוחסן במקום קריר, יבש וחשוך. יש להרחיק אותו מאור שמש ישיר ולחות. כשמאחסנים אותו בדרך זו, השום יכול להחזיק מעמד עד 8 חודשים.

אחסון שום

ניתן לאחסן שום במגוון דרכים. הדרך הנפוצה ביותר היא לאחסן אותו במקום קריר, יבש וחשוך. זה יכול להיות ארון, מזווה, או אפילו מקרר. יש להרחיק אותו מאור שמש ישיר ולחות. ניתן לשמור שום גם במקפיא. לשם כך יש לקלף את השום ולחתוך אותו לחתיכות קטנות. לאחר מכן יש להניח את החתיכות בכלי אטום ולאחסן במקפיא. שום קפוא יכול להחזיק מעמד עד 6 חודשים.

שימוש בשום

ניתן להשתמש בשום במגוון מנות. ניתן להשתמש בו לטעם מרקים, תבשילים, רטבים ומרינדות. זה יכול לשמש גם להכנת לחם שום, חמאת שום ושמן שום. ניתן להשתמש בשום גם להכנת אבקת שום, מלח שום ומשחת שום.

היתרונות של שום

שום הוא מרכיב פופולרי במאכלים רבים, אך יש לו גם יתרונות בריאותיים רבים. זוהי אנטיביוטיקה טבעית ויכולה לסייע במניעת זיהומים. זה יכול גם לעזור להפחית את רמות הכולסטרול ולשפר את בריאות הלב. שום הוא גם מקור טוב לויטמינים ומינרלים, כמו ויטמין C, ויטמין B6 ומנגן.

סיכום

שום הוא מרכיב פופולרי במנות רבות, אבל כמה זמן הוא מחזיק מעמד? שום טרי יחזיק מעמד הכי הרבה זמן כשהוא מאוחסן במקום קריר, יבש וחשוך. יש להרחיק אותו מאור שמש ישיר ולחות. כשמאחסנים אותו בדרך זו, השום יכול להחזיק מעמד עד 8 חודשים. ניתן לשמור שום במקפיא עד 6 חודשים. ניתן להשתמש בשום לטעם מרקים, תבשילים, רטבים ומרינדות. זה יכול לשמש גם להכנת לחם שום, חמאת שום ושמן שום. שום הוא גם מקור טוב לויטמינים ומינרלים, כמו ויטמין C, ויטמין B6 ומנגן. למידע נוסף על שום, עיין בסרטון YouTube זה:

  • אחסן שום במקום קריר, יבש וחשוך.
  • שום יכול להחזיק מעמד עד 8 חודשים כאשר הוא מאוחסן כראוי.
  • ניתן לשמור שום במקפיא עד 6 חודשים.
  • ניתן להשתמש בשום לטעם מרקים, תבשילים, רטבים ומרינדות.
  • שום הוא מקור טוב לויטמינים ומינרלים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן