דף הבית » מתי » כמה זמן בצל נשמר במזווה?

כמה זמן בצל נשמר במזווה?

צרו איתנו קשר

. כמה זמן בצל נשמר במזווה?

כמה זמן מחזיק בצל במזווה?

בצל הוא מרכיב עיקרי במטבחים רבים, והם יכולים להחזיק מעמד זמן רב באופן מפתיע באחסון נכון. אבל כמה זמן בצל נשמר במזווה? התשובה תלויה בסוג הבצל ובתנאי האחסון. בדרך כלל, בצל יכול להחזיק מעמד עד חודשיים כאשר הוא מאוחסן במקום קריר, יבש וחשוך. יש להרחיק בצל מאור שמש ישיר ולאחסן באזור מאוורר היטב. ניתן לאחסן בצל גם במקרר, שם יחזיק מעמד עד ארבעה שבועות. יש לשמור בצל מקורר בכלי אטום או בשקית ניילון כדי למנוע מהם להתייבש.

סוגי בצל

סוג הבצל שיש לך ישפיע גם על כמה זמן הוא יחזיק מעמד. לבצל מתוק, כמו בצל וידליה, חיי מדף קצרים יותר מאשר סוגי בצל אחרים. יש להשתמש בבצל מתוק תוך שבוע מהרכישה. בצל צהוב הוא סוג הבצל הנפוץ ביותר ויכול להחזיק עד חודשיים במזווה. לבצל אדום יש חיי מדף קצרים מעט יותר ויש להשתמש בו תוך חודש מרגע הרכישה.

אחסון בצל

יש לאחסן בצל במקום קריר, יבש וחשוך. אין לאחסן בצל באור שמש ישיר או בסביבה לחה. יש גם לאחסן בצל הרחק מתפוחי אדמה, מכיוון שהגזים הנפלטים מתפוחי אדמה עלולים לגרום לבצל להתקלקל מהר יותר. יש לאחסן בצל באזור מאוורר היטב, כמו שקית רשת או סלסילה. אסור לאחסן בצל בשקיות ניילון, מכיוון שהדבר עלול לגרום להם להתקלקל מהר יותר.

השוואה מהירה

סוג בצל אחסון מזווה אחסון במקרר
בצל מתוק שבוע 1 4 שבועות
בצלים צהובים 2 חודשים 4 שבועות
בצלים אדומים 1 חודש 4 שבועות

טיפים לאחסון בצל

כדי להבטיח שהבצל שלך יחזיק מעמד זמן רב ככל האפשר, יש כמה טיפים שאתה יכול לעקוב אחריהם:

  • אחסן את הבצל במקום קריר, יבש וחשוך.
  • הרחק בצל מאור שמש ישיר.
  • אחסן בצל באזור מאוורר היטב.
  • אין לאחסן בצל בשקיות ניילון.
  • הרחיקו בצל מתפוחי אדמה.
  • מקררים בצל אם לא ישמשו אותו תוך שבוע.

סיכום

בצל יכול להחזיק מעמד עד חודשיים כאשר הוא מאוחסן במקום קריר, יבש וחשוך. יש להרחיק את הבצל מאור שמש ישיר ולאחסן באזור מאוורר היטב. ניתן לאחסן בצל גם במקרר, שם יחזיק מעמד עד ארבעה שבועות. כדי להבטיח שהבצל שלך יחזיק זמן רב ככל האפשר, עקוב אחר העצות המפורטות לעיל. אם אתה רוצה ללמוד עוד על איך לאחסן בצל, בדוק את הסרטון הזה מערוץ היוטיוב, The Spruce Eats.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

    דילוג לתוכן